Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 184 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 922,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
ЄДРПОУ: | 01982985 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковальчук Ольга |
Телефон: | +380332252589 |
E-mail: | lmkl@lmkl.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43024, Україна, Волинська область,ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
2 |
Замовником під час оцінки було виявлено наступні невідповідності. І. Відповідно до п.1.10 Додатку 2 ТД на вироби медичного призначення учасник надає копію декларацію про відповідність або гарантійний лист про надання такої декларації під час поставки. Однак учасником надано лист, в якому зазначено, що гарантує надання декларації (не вказано, що під час поставки) та вказано, що декларація не надана у зв’язку з тим, що позиції 1-9 не належать до виробів мед.призначення. Тобто зміст даного листа є нелогічним. ІІ. Відповідно до п.1.2. Додатку 2 ТД Учасник (як фізична особа-підприємець) зобов’язаний надати копію усіх сторінок паспорту, однак в складі ТП Учасника не надано сторінки паспорту 12-13. Зважаючи на вищевикладене, учасник може виправити вищевказані невідповідності протягом 24 год
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.