Період оскарження умов закупівлі - по 27-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 072 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 325,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПАСТРАНС" КУРЕНІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ДЕПО |
| ЄДРПОУ: | 23390156 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Бондарчук |
| Телефон: | +380503128589 |
| E-mail: | 28192023@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04073, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ СИРЕЦЬКА будинок 25 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано файл з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл 24_Статут ТІ 18_10_22.pdf із документом в якому не міститься відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації, а саме відсутній код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано файл з інформацією, що учасник процедури закупівлі не має не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому пунктів, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. (вимога п.1 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації). 2.2. Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статуту: 1. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). (вимога п.3 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації). 2.3. Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією, що учасник процедури закупівлі не має не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому пунктів, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. (вимога п.10 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати протягом 24-х годин шляхом завантаження через електронну систему закупівель файл: Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. 3.2. Надати протягом 24-х годин шляхом завантаження через електронну систему закупівель змінений файл за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). 3.3. Надати протягом 24-х годин шляхом завантаження через електронну систему закупівель файл: Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією, що учасник процедури закупівлі не має не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому пунктів, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.