Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 145 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 455 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.kpbred.com.ua |
Контактна особа: | Кітнік Олександр Миколайович |
Телефон: | +380969718948 |
E-mail: | asfalt-bred@ukr.net |
Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
5 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Компанія ВІП-ОЙЛ" (Код ЄДРПОУ 37398817) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Пально-мастильні матеріали: оливи та мастила», код ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби (номенклатурні позиції: 09211100-2 Моторні оливи, 09211400-5 Трансмісійні оливи, 09211600-7 Оливи для гідравлічних систем та іншого призначення, 09211900-0 Трансмісійні мастила), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-20-006514-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п.3.1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником вимагалось надати довідку (и), видану (і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитами (видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі). У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однією банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Компанія ВІП-ОЙЛ" (Код ЄДРПОУ 37398817) наявна довідка «Про стан позичкової заборгованості» №240828SU09542100 від 28.08.2024 року, а довідка про наявність поточних рахунків відсутня, що не відповідає умовам тендерної документації. 2) Відповідно до п.6.4 Розділу VІ. тендерної документації «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» замовником вимагалось надати проект Договору згідно Додатку №3 та/або гарантійний лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Компанія ВІП-ОЙЛ" (Код ЄДРПОУ 37398817) вище зазначені документі відсутні, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВ "Компанія ВІП-ОЙЛ" (Код ЄДРПОУ 37398817) необхідно надати наступні документи: - довідку (и), видану (і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків (видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі). - проект Договору згідно Додатку №3 та/або гарантійний лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.