Період оскарження умов закупівлі - по 08-08-2024, 00:00
Терміни поставки Товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 174 275 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 871,38 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Павлушкова Ірина Віталіївна |
Телефон: | 380501602636 |
E-mail: | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ТРЕЙД" (надалі – Учасник) на закупівлю Оливи моторні, трансмісійні (АРІ), код ДК 021:2015 - 09210000-4 Мастильні засоби https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-02-009928-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: «1.1.1. довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості мастильних засобів, поставлених за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку мастильних засобів в обсязі не менше 1000 літрів 1.1.2. позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). 1.1.3. підтвердженням інформації щодо кількості поставлених мастильних засобів в обсязі не менше 1000 л. за договором, що зазначений у довідці відповідно п.1.1.1, буде вважатись: надана учасником видаткова (і) накладна (і) або акт (и) приймання-передачі, що підтверджує (ють) постачання мастильних засобів в обсязі не менше 1000 літрів та/або наявність інформації щодо кількості поставлених мастильних засобів за договором у листі - відгуку, що надається відповідно до п. 1.1.2». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «1довідка дог.pdf»), лист-відгук від АТ «Укргазвидобування» (файл «1відгук КСМ Трейд.pdf»), копію договору №141/11-23 від 29.03.2023р. (файл «1Договір УПГГК 23-П-034 ТОВ КСМ Трейд № 141..11-23 від 29.03.2023.pdf»), видаткові накладні (файл «1видаткові.pdf»), лист-відгук від ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (файл «Відгук Дунайське пароплавство.pdf») та копію договору №49-СМТП/Б від 11.03.2020 р. (файл «Аналогічний договір.pdf»). Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «1довідка дог.pdf»), найменування контрагенту за договором №141/11-23 від 29.03.2023р. є «Філія Управління з переробки газу та газового конденсату Акціонерного товариства «Укргазвидобування», що не відповідає інформації, зазначеної у копії договору (файл «1Договір УПГГК 23-П-034 ТОВ КСМ Трейд № 141..11-23 від 29.03.2023.pdf»), а саме: «Акціонерне товариство «Укргазвидобування» в особі Філії Управління з переробки газу та газового конденсату Акціонерного товариства «Укргазвидобування», що є невідповідністю. Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «1довідка дог.pdf»), кількість мастильних засобів, поставлених за договором №141/11-23 від 29.03.2023р. є 22 475,76. Відповідно інформації, зазначеної у видаткових накладних (файл «1видаткові.pdf») за вищезазначеним договором поставлено мастильних засобів у кількості 864 л та 21611,76 кг, що не підтверджує постачання мастильних засобів в обсязі не менше 1000 саме літрів, що не відповідає вимогам п.1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «1довідка дог.pdf»), найменування контрагенту за договором №49-СМТП/Б від 11.03.2020 р. є ПАТ «Українське Дунайське пароплавство», що не відповідає скороченої назві контрагенту, зазначеної у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та копії договору (файл «Аналогічний договір.pdf»), а саме: ПрАТ "УКРАЇНСЬКЕ ДУНАЙСЬКЕ ПАРОПЛАВСТВО", що є невідповідністю. Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «1довідка дог.pdf»), кількість мастильних засобів, поставлених за договором №49-СМТП/Б від 11.03.2020 р. є 20000,00. Відповідно інформації, зазначеної у листі-відгуку (файл «Відгук Дунайське пароплавство.pdf») за вищезазначеним договором поставлено мастильних засобів у кількості 20000 т, що не підтверджує постачання мастильних засобів в обсязі не менше 1000 саме літрів, що не відповідає вимогам п.1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням інформації, передбаченої п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації; позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; документи, що підтверджують інформацію щодо кількості поставлених мастильних засобів в обсязі не менше 1000 л. за договором, що зазначений у довідці відповідно п.1.1.1, а саме: видаткову (і) накладну (і) або акт (и) приймання-передачі, що підтверджує (ють) постачання мастильних засобів в обсязі не менше 1000 літрів та/або наявність інформації щодо кількості поставлених мастильних засобів за договором у листі - відгуку, що надається відповідно до п. 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.