Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 440 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКО-ХУТІРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 13328956 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Загородній |
| Телефон: | +380432568119 |
| E-mail: | 13328956@mail.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 23219, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н, село Вінницькі Хутори, вул.Незалежності, будинок 54 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 43«ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Голобородько Любов Вікторівни, було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1.Вимогами пункту1.1.1. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації було встановлено: 1.1.1. Довідка, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), складена Учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Прізвище, ім’я, по батькові (без скорочень) та контактний номер телефону особи, яка відповідала за виконання аналогічного договору В складі пропозиції Фізичної особи – підприємця Голобородько Любов Вікторівни надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) без зазначення інформації:Прізвище, ім’я, по батькові (без скорочень) та контактний номер телефону особи, яка відповідала за виконання аналогічного договору. 2. Вимогами пункту 3.3. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації було встановлено: Копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71). В складі пропозиції Фізичної особи – підприємця Голобородько Любов Вікторівни надано копію діючого сертифікату ISO 28000:2007 Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 9001:2015 Система екологічного менеджменту. Що не засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом. Відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 21 грудня 2015 р. № 203 (зі змінами) ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю, ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) Система управління безпекою ланцюга постачання. Крім того, такі сертифікати видані на ім’я ФОП ГолобородькоЛ.В., тоді як учасником торгів є Фізична особа – підприємець Голобородько Любов Вікторівна. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням інформації: Прізвище, ім’я, по батькові (без скорочень) та контактний номер телефону особи, яка відповідала за виконання аналогічного договору, копії діючих сертифікатів, відповідно до норм чинного законодавства які зазначені вище ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Фізична особа – підприємець Голобородько Любов Вікторівна, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч. 44 Особливостей.
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію ФОП "САМБУРЕНКО ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА", було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимогами пункту 3.3. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації було встановлено: Копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71). В складі пропозиції ФОП "САМБУРЕНКО ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" не надані копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71). Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ІSO 45001:2019 (ISO 45001: 2018, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданих на ім’я Учасника торгів, що засвідчують використання Учасником відповідних систем управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71). В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.