Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 744 930,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 724,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 43749377 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Копчук |
| Телефон: | +380988818259 |
| E-mail: | kopchuk.iren@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А |
| Замовник(и): | Прикарпатський військово-спортивний ліцей |
5 |
Відповідно до п. 1 Додатку 6 до Тендерної документації, учаснику закупівлі необхідно подати Довідку про підприємство у визначеній формі. Учасник не надав в складі своєї тендерної пропозиції такої довідки. Пунктом 8 Додатку 6 до Тендерної документації зазначається, що учаснику закупівлі необхідно подати Гарантійний лист з погодженнням укласти договір у редакції запропонованій Замовником-ЦЗО у Додатку № 5 та з гарантуванням виконання умов договору, викладених у зазначеному проекті. Поданий учасником документ "43. погодження з договором.pdf" не містить вказівки на те, що учасник готовий гарантувати виконанння умов договору на викладених в проекті договору умовах. ВИМОГА: подати довідку про підприємство відповідно до п. 1 Додатку 6 до Тендерної документації та гарантійний лист з погодженням укласти договір відповідно до п. 8 Додатку 6 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.