Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 970 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 850,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 33 000,00 UAH |
| Замовник: | Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів “Рава-Руський ліцей” Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 22357335 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Ярославович Солтис |
| Телефон: | +380968137888 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 80316, Україна, Львівська область,м. Рава-Руська, вул. Львівська, буд. 68 |
3 |
Учаснику відкритих торгів Приватне підприємство "Сузір'я" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне, напівбрикет торф’яний, брикет вугільний)» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 2.6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачалась вимога: "2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача". У поданій учасником тендерній пропозиції відсутній документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.