Електрична енергія, формульне ціноутворення, без розподілу. І. Учасник запиту ціни пропозицій повинен врахувати наступні вимоги до формування ціни. Розрахунок ціни пропозиції повинен здійснюватися наступним чином: Р = Niплан * (Цпрогн. + Тпост. + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де, Р – загальна вартість пропозиції у гривні (UAH), Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача 136000 кВт/год. Цпрогн.– ціна закупівлі електричної енергії за третю декаду червня 2024 року, визначена з урахуванням прогнозованої зміни ціни електричної енергії на ринку та становить - 5,75523 грн. за 1 кВт/год без ПДВ; Тпер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії з 01.01.2024 року, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 09.12.2023 р. № 2322 – 0,52857 грн. за 1 кВт/год без ПДВ; Тпост. - (вартість послуг постачальника), що включає усі витрати постачальника, які необхідні для виконання постачальником умов цього договору та не може бути величиною від’ємною, грн без ПДВ; 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %). Примітка. У разі, якщо Тпост. учасника буде від’ємною величиною, це буде розцінюватися як відмова Постачальника від укладання договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників (згідно підпункту 2 пункту 64 Постанови №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» від 14.09.2020 року зі змінами) та підлягає відхиленню. ІІ. Порядок укладення договору про закупівлю за результатами запиту пропозицій постачальників (далі – Порядок) 1. Відповідно до п.66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Примітка. У разі підписання Учасником (переможцем відбору) або пропонування до підписання Замовнику Договору на умовах, відмінних від проєкту Договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, це буде розцінюватися як відмова Постачальника від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників (згідно підпункту 2 пункту 64 Постанови №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» від 14.09.2020 року зі змінами) та підлягає відхиленню. 2. З метою належного укладення договору про закупівлю, переможець відбору у строк не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору повинен надати замовнику: 2.1. Документи, що підтверджують повноваження особи переможця відбору на підписання договору про закупівлю; 2.2. Переможці відбору, які за своєю організаційно-правовою формою належать до товариств з обмеженою відповідальністю, надають: Довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи переможця відбору на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції (для юридичних осіб). При наявності обмежень у Статуті на укладання договорів, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. 2.2. Заповнений проєкт договору з усіма додатками, підписаний уповноваженою особою переможця-відбору та печаткою (у разі наявності), у 2-х примірниках.Згорнути
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 037 444,48 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 01986546 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Бешевець |
Телефон: | +380960723184 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50074, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а |
9 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.