Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 904 464,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 522,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» |
| ЄДРПОУ: | 02007472 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольвач Людмила Анатоліївна |
| Телефон: | +380544641972 |
| E-mail: | ocrl76@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.6 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» додатку 4 до тендерної документації передбачено надання: Постачальник повинен мати можливість безперебійного живлення електроенергією джерела теплопостачання в опалювальний період (надати у складі пропозиції гарантійний лист у довільній формі та підтверджуючі документи). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОДОТОРГПРИЛАД», не надано наступного документу: Підтверджуючих документів щодо наявності безперебійного живлення електроенергією джерела теплопостачання в опалювальний період. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, а саме: 1) Підтверджуючі документи щодо наявності безперебійного живлення електроенергією джерела теплопостачання в опалювальний період.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання: Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензії на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню. У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у пункті 47 Особливостей. 2) Відповідно до п.2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено надання: До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися), про що учасником надається гарантійний лист. 3) Відповідно до п.1 таблиці «Інші документи від Учасника» розділу 2 «Інші документи» додатку 2 до тендерної документації передбачено надання: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 4) Відповідно до п.6 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» додатку 4 до тендерної документації передбачено надання: Постачальник повинен мати можливість безперебійного живлення електроенергією джерела теплопостачання в опалювальний період (надати у складі пропозиції гарантійний лист у довільній формі та підтверджуючі документи). 5) Відповідно до п.7 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» додатку 4 до тендерної документації передбачено надання: Постачальник повинен мати наявність персоналу, який пройшов відповідне навчання та перевірку знань з «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18) (надати у складі пропозиції гарантійний лист у довільній формі та підтверджуючі документи). 6) Відповідно до п.8 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» додатку 4 до тендерної документації передбачено надання: Наявність Дозволу Держпраці на експлуатацію водогрійних котлів (надати документи у складі пропозиції). 7) Відповідно до п.4 таблиці «Інші документи від Учасника» розділу 2 «Інші документи» додатку 2 до тендерної документації передбачено надання: Скан-копія з оригіналу Статуту (для юридичних осіб) або лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 8) Відповідно до п.5 «Інші документи від Учасника» розділу 2 «Інші документи» додатку 2 до тендерної документації передбачено надання: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: для юридичних осіб: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОДОТОРГПРИЛАД», не надано наступного документу: Гарантійного листа про те, що до розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). 2) У складі тендерної пропозиції учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОДОТОРГПРИЛАД», не надано наступного документу: Інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця або інформаційну довідку про незалучення субпідрядника/співвиконавця. 3) У складі тендерної пропозиції учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОДОТОРГПРИЛАД», надано інформацію про наявність чинних ліцензій або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності у невідповідності, не в повному обсязі (а саме: №, від…). 4) У складі тендерної пропозиції учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОДОТОРГПРИЛАД», не надано наступного документу: Підтверджуючих документів щодо наявності безперебійного живлення електроенергією джерела теплопостачання в опалювальний період. 5) У складі тендерної пропозиції учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОДОТОРГПРИЛАД», не надано наступного документу: Гарантійного листа у довільній формі та підтверджуючих документів щодо наявністі персоналу, який пройшов відповідне навчання та перевірку знань з «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18). 6) У складі тендерної пропозиції учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОДОТОРГПРИЛАД», не надано наступного документу: Дозволу Держпраці на експлуатацію водогрійних котлів. 7) У складі тендерної пропозиції учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОДОТОРГПРИЛАД», надано документ в якому виявлено невідповідність, а саме: Скан-копію з оригіналу Статуту, в якому відсутній предмет діяльності Товариства за КВЕДом 35.30 «Постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря». 8) У складі тендерної пропозиції учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОДОТОРГПРИЛАД», надано документ в якому виявлено невідповідність, а саме: Документ, що підтверджує повноваження посадової особи а учасника процедури закупівлі щодо підпису договорів, а щодо підпису документів тендерної пропозиції – відсутній. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, а саме: 1) Гарантійного листа про те, що до розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). 2) Інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця або інформаційну довідку про незалучення субпідрядника/співвиконавця. 3) Достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 4) Підтверджуючі документи щодо наявності безперебійного живлення електроенергією джерела теплопостачання в опалювальний період. 5) Гарантійного листа у довільній формі та підтверджуючих документів щодо наявністі персоналу, який пройшов відповідне навчання та перевірку знань з «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18). 6) Дозвіл Держпраці на експлуатацію водогрійних котлів. 7) Скан-копію з оригіналу Статуту (для юридичних осіб) або лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якому присутній предмет діяльності Товариства за КВЕДом 35.30 «Постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря». 8) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для юридичних осіб: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.