Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 990 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 907,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 59 000 UAH |
| Замовник: | Дмитрівська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04412395 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Третяк |
| Телефон: | +380961189407 |
| E-mail: | agent.dmytrivka@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 16572, Україна, Чернігівська область,смт. Дмитрівка, вул. Незалежності, 18 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Термін постачання відповідно до ТД встановлено до 6 вересня 2024 року. Цей термін минув. Навіть, якщо ми підтвердемо одного з Учасників Переможцем даної закупівлі, то ми не зможемо підписати договір так як термін поставки минув і цей договір буде вважатися нікчемним. Більш детально читати Протокол 89.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 02-10-2024, 12:55 по 13-10-2024, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості) - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "НАФТОАГРОСЕРВІС", поданої на участь в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі - Вугілля кам’яне марки Д (25-200) та вугілля кам’яне марки ДГ (25-100) (Код за ЄЗС ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Номенклатурний код: 09111100-1 Вугілля)) № UA-2024-06-21-009031-a, було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Файл «Гарантія 3842-24.7z», п.6 Гарантії не відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції" (зі змінами) та вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пункту 2. Забезпечення тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції" (зі змінами) та свідчити про обов'язок банківської установи виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, передбачених Законом (тендерною документацією). Гарантія додатково повинна містити: посилання на предмет закупівлі (із посиланням на торги через офіційний сайт ProZorro, зазначається електронна адреса в мережі Інтернет, а також зазначається ID закупівлі та ідентифікатор закупівлі); назву предмета закупівлі; умови щодо зменшення/ збільшення суми гарантії (у разі потреби); зазначення, що вона є безумовною та безвідкличною; відмітку, що учасник (принципал) ознайомлений з умовами гарантії та належним чином виконає її вимоги. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: зміни до банківської гарантії, з урахуванням щодо оформлення гарантії відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції" (зі змінами) та вимогам тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасника файл «Договір повний.pdf», в якому наявні: «Проект Договору №1008 про закупівлю кам’яного вугілля від 10.08.2023 р.» без місця складання. Пункт 3.1. цього Проекту Договору визначено «3.1. Сума цього Договору становить 235800,00 грн. без ПДВ»; «Додаток №1 до договору № 1008 від 10.08.2023р. Специфікація», де визначено, що ціна за одиницю 13100,00грн, без ПДВ; загальна вартість 235800,00 грн., без ПДВ. «Видаткова накладна №71 від 29.09.2023року», «Товаро транспортна накладна 371 від 29.09.2023р.», «Акт прийому- передачі продукції № 71 від 29.09.2023р.» містять ціну за одиницю 13100,00грн, з ПДВ; загальна вартість 235800,00 грн., з ПДВ, в т. ч. ПДВ 39300,00грн. В складі тендерної пропозиції Учасника файл «Договір повний.pdf», в якому наявний Лист- відгук №18 від 24.04.2024 року, що не містить повної інформації про реквізити договору (код ЄДРПОУ Замовника, ціна та сума договору), контактну інформацію виконавця (не прописано ім'я та по батькові) тексту відгуку для здійснення зв'язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації), строки поставки вугілля. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасником надаються Документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема пунктом 2.1. : «надати скан-копію оригіналу аналогічного договору з усіма додатками до нього, що укладений із Замовником, інформація про який наведена в довідці, та скан-копії документів, що підтверджують отримання вугілля Замовником згідно цього договору: оригінал(и) акту(-ів) приймання товарів з відміткою(ами) про прийом товарів (підписом отримувача та його печаткою)»; «надати лист/відгук/ довідка повинні містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається надається (код ЄДРПОУ Замовника, номер за наявності та дата укладення договору, ціна та сума договору), контактну інформацію виконавця (прізвища, ім'я та по батькові, контактний телефон) тексту відгуку для здійснення зв'язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації, найменування та кількість фактично поставленого вугілля, суму оплати за фактично поставлене вугілля, строки поставки вугілля, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника під час виконання договору, інформацію про виконання учасником своїх обов'язків згідно договору в частині якості поставленого вугілля, своєчасності та повноти виконання поставок, дотримання учасником передбачених чинним законодавством вимог щодо охорони праці та застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником, іншу інформацію, що підтверджує відповідність поданого учасником документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору термінам, визначеним згідно загальних положень цієї тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копію оригіналу аналогічного Договору з усіма додатками до нього, що укладений із Замовником, інформація про який наведена в довідці, в т.ч. документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз'яснення, пояснення до договору в зв’язку зі зміною системи оподаткування платника ПДВ, та скан-копії документів, що підтверджують отримання вугілля Замовником згідно цього договору: оригінал(и) акту(-ів) приймання товарів з відміткою(ами) про прийом товарів (підписом отримувача та його печаткою)»; надати лист/відгук/ довідка, що містить інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається (код ЄДРПОУ Замовника, номер за наявності та дата укладення договору, ціна та сума договору), контактну інформацію виконавця (прізвища, ім'я та по батькові, контактний телефон) тексту відгуку для здійснення зв'язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації, найменування та кількість фактично поставленого вугілля, суму оплати за фактично поставлене вугілля, строки поставки вугілля, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника під час виконання договору, інформацію про виконання учасником своїх обов'язків згідно договору в частині якості поставленого вугілля, своєчасності та повноти виконання поставок, дотримання учасником передбачених чинним законодавством вимог щодо охорони праці та застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником, іншу інформацію, що підтверджує відповідність поданого учасником документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору термінам, визначеним згідно загальних положень цієї тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.