Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 628 430,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 16 284,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 32 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Стукалова |
Телефон: | +380959270512 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
5 |
Посилання на вимогу (вимоги тендерної документації, щодо якої (яких виявлені невідповідності): П.10. Додатку 5: 10. Учасник надає у складі тендерної пропозиції заповнену таблицю щодо розташування АЗС, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником. У разі, якщо Учасник не є власником зазначених в таблиці АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються: - копії договорів оренди /** суборенди АЗС / копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником/орендарем АЗС та оригінал листа від власника/орендаря/ управителя АЗС з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС протягом 2024 року за талонами, що пропонуються Учасником. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовників-ініціаторів, ідентифікатор закупівлі та зразок талона. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не є власником зазначених в таблиці АЗС. Лист від орендодавця ТОВ «СТАРВІД ІНВЕСТ» виданий на інший договір. Лист від партнера ТОВ НВП «СТАБІНА» не містить ідентифікатор закупівлі, згідно якого оголошена закупівля. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: Лист від орендодавця ТОВ «СТАРВІД ІНВЕСТ» на наданий в пропозиції договір. Лист від партнера ТОВ НВП «СТАБІНА» з ідентифікатором закупівлі, згідно якого оголошена закупівля.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.