Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 368 722,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 843,61 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЛИПЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04396615 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Прокопенко |
Телефон: | +380577471234 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 62414, Україна, Харківська область,село Липці, вул. Покровська, 5 |
6 |
Встановлені невідповідності щодо підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі: 1. Учасником в складі файлу з написом «Інші документи» надано фінансову звітність ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» станом на 31.12.2023. Однак, на даній фінансовій звітності відсутній підпис керівника та печатка (за наявності), але є написи «Електронний підпис» та «ЕП Музильов Євген Олександрович». Також на документі відсутній КЕП учасника. Підпунктом 1.3. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, без застосування аналогу відтворення власноручного підпису, а саме факсимільного підпису. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Одночасно, пп. 1.5 даного пункту передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів) в цілому на пропозицію. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Таким, чином, фінансова звітність ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», форма 1 мс станом на 31.12.2023 оформлена не відповідності до вимог тендерної документації на дану закупівлю. 2. Пунктом 2 Додатку 5 «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено надання копії паспорту (всі сторінки) керівника та службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та підписувати договір, укладений за результатами торгів. Однак, в складі тендерної пропозиції надано тільки 1-5 та 12-13 сторінки паспорту директора Музильова Євгена Олександровича. 3. Пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» передбачено, що учасник у тендерній пропозиції повинен надати Довідку (таблиця в довільній формі щодо розташування АЗС, на яких буде забезпечено відпуск Товару, що вимагається Замовником, яка повинна містить наступну інформацію: Адреса розташування (вказати адресу); Назва автозаправної станції ( АЗС); Право користування АЗС; Час роботи ( обов’язково вказується час технологічних перерв або їх відсутність); Засоби зв’язку (телефон); Пальне що відпускається. До довідки надаються наступні документи: - якщо Учасник є власником та/або орендарем/суборендарем АЗС, що зазначені у довідці, надаються копії документів, які підтверджують право власності/оренди/суборенди чинні не менше ніж до кінця 2024 року; - якщо АЗС є партнерськими (партнерське обслуговування (відпуск палива) за талонами зразка Учасника), надається(-ються) копія(-ії) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2024 року, договорів(-ру) укладених(-ого) між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, по паливних картах (смарт картах), Учасника. Надати копію(ії) документа(тів) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2024 року, який(і) підтверджує(ють) право користування власником/ орендарем/ субʼєктом господарювання (партнером), а також ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС , запропонованих Учасником, що розташовані на відстані не більше 30 кілометрів від адреси місцезнаходження Замовника. Одночасно, абзацом 2 пп. 1.6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні вищевказані документи та/або довідка про ненадання документів. На підставі п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відсутніх документів, що перелічені вище та оформити вищевказані документів згідно з вимогами тендерної документації. В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (код 44355507) буде відхилено у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.