Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 291 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 458,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 40312499 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Магас |
Телефон: | +380342535657 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76019, Україна, Івано-Франківська область,м.Івано-Франківськ, вулиця Кардинала Любомира Гузара, 15 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) відсутні документи та інформація для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, за яким учасник постачав електричну енергію незалежно від того, чи включались послуги з передачі та/або розподілу. Аналогічний договір надається з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, які є невід’ємною частиною договору. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці; 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, як вимагалось Замовником у Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»; 2) відсутня копія Статуту або іншого установчого документа для юридичних осіб, як вимагалось Замовником у Додатку №1 до тендерної документації пункту 4 «Інша інформація та документи підпункту 1 «Установчі документи учасника»; 3) відсутня копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість / про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість / єдиного податку, як вимагалось Замовником у Додатку №1 до тендерної документації пункту 4 «Інша інформація та документи» підпункту 1 «Установчі документи учасника»; 4) відсутній документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи на укладання договору про закупівлю та підписання документів пропозиції (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення, довіреність* або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання договору про закупівлю) *Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу, як вимагалось Замовником у Додатку №1 до тендерної документації пункту 4 «Інша інформація та документи» підпункту 2; 5) не заповнений лист-згода на обробку персональних даних (відповідно до Додатку №3), як вимагалось Замовником у Додатку №1 до тендерної документації пункту 4 «Інша інформація та документи» підпункту 5; 6) Учасником був наданий лист-гарантія №1930882/10 від 22.04.2024 року в якому надана інформація про протермінований Договір із НЕК «Укренерго» про надання послуг з передачі електричної енергії № 0239-02024 від 01.11.2020 року, як вимагалось Замовником у Додатку №1 до тендерної документації пункту 4 «Інша інформація та документи» підпункту 11 «Гарантійний лист щодо наявності в учасника всіх укладених договорів, передбачених Законом України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 р. №2019-VIII, із зазначенням номера договору, дати його укладення та строку дії договору, необхідних для забезпечення безперебійного електропостачання об’єктів замовника». Просимо протягом 24 години з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, подати: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, за яким учасник постачав електричну енергію незалежно від того, чи включались послуги з передачі та/або розподілу. Аналогічний договір надається з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, які є невід’ємною частиною договору; 2) не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці; 3) лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; 4) копію Статуту або іншого установчого документу для юридичних осіб; 5) копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість / про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість / єдиного податку; 6) Документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи на укладання договору про закупівлю та підписання документів пропозиції (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення, довіреність* або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання договору про закупівлю). *Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу; 7) заповнений лист-згода на обробку персональних даних (відповідно до Додатку №3); 8) чинний договір із НЕК «Укренерго» про надання послуг з передачі електричної енергії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.