Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2024, 00:00
Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби закладу на 2024 рік., відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 924 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 9 240,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 27 000,00 UAH |
Замовник: | КЗ "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 05266240 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Васкан Тетяна Миколаївна |
Телефон: | +380463765282 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 17591, Україна, Чернігівська область,село Яблунівка, вул. Яблунева,17 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Зазначено в протоколі від 31.05.2024
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-06-2024, 00:03
Період оскарження:
з 31-05-2024, 14:21 по 11-06-2024, 00:00
Документи:
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Пункт 1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) частини 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Пункти 8, 9 частини 4 (Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)) Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Технічна специфікація Додатку 2 до тендерної документації (Значення: «Тип, марка», запитувана інформація «Найменування виробника, місто/країна походження)) 2. Виявлені невідповідності 2.1 Учасником у складі тендерної пропозиції надано ДОГОВІР ПОСТАВКИ № ВФМ-08 від 28 жовтня 2021р. між ТОВ «ВФМ ГРУП» та ТОВ «ВУГІЛЛЯТЕХРЕСУРС», видаткова накладна № 1 від 09 січня 2023р, видаткова накладна № 2 від 10 січня 2023р, ПЛАТІЖНА ІНСТРУКЦІЯ N 793 від 11 січня 2023, ПЛАТІЖНА ІНСТРУКЦІЯ N 790 від 10 січня 2023, ЛИСТ – ВІДГУК ТОВ «ВУГІЛЛЯТЕХРЕСУРС» (Вих. № 062 від 09.02.2023 року). За умовами Тендерної документації Учасник надає в пропозиції документи, що підтверджують отримання вугільної продукції за договором. За умовами п. 6 вищезазначеного договору приймання Товару здійснюється Покупцем за кількістю - на підставі документу, відповідно до якого здійснюється перевезення Товару (залізнична накладна, товарно-транспортна накладна), також, передбачено, що поставка Товару здійснюється залізничним транспортом, якщо інше не обумовлено сторонами. Крім того у Договору № ВФМ-08 від 28 жовтня 2021р зазначено: - пункт 3.5. «Якщо Специфікацією передбачена поставка Товару автомобільним транспортом Покупця, навантаження Товару на транспортний засіб Покупця здійснюється Вантажовідправником, якщо інше не обумовлено в Специфікаціях до цього Договору» - пункт 3.7. Право власності на Товар та ризики випадкового знищення або пошкодження Товару переходять до Покупця з дати поставки Товару. Датою поставки Товару вважається: - при поставці на будь-яких умовах, за винятком EXW, з доставкою Товару залізничним транспортом - дата про приймання Товару до перевезення, проставлена залізничною станцією відправлення в залізничній накладній; - при поставці на умовах EXW із доставкою автомобільним транспортом - дата прийняття Товару на транспортний засіб, зазначена в документі, відповідно до якого здійснюється перевезення Товару (товарно-транспортна накладна). Окремо зазначимо, Специфікацію №1 до договору поставки № ВФМ-08 від 28.10.2021 року від 21 грудня 2022р не обумовлено постачання товару автомобільним транспортом та умовах самовивозу. За таких обставин в пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують отримання вугільної продукції за договором, а саме залізнична накладна (у разі постачання товару автомобільним транспортом та умовах самовивозу - товарно-транспортна накладна). 2.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, що містять накладання сторонніх написів (Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне, зразок документів (посвідчення якості або сертифікат якості)). 2.3. У довідці вих. № 29/04-1 від 29.04.2024р. (файл «12. Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні») відсутній конкретизований товар, який учасник планує постачати (зазначено ДГ або еквівалент) та не заповнено Довідка щодо предмета закупівлі (Таблиця 1 Додатку 2 до тендерної документації), разом з тим довідка вих.№ 29/04-3 від 29.04.2024р. (файл «13. 1 Технічна специфікація») містить значення «тип, марка» - ДГ. 2.4. У довідці щодо предмета закупівлі вих. № 29/04-2 від 29.04.2024 р (файл «9. Довідка 1», Таблиця 1 Додатку 2 до тендерної документації) частково заповнено таблицю, а саме стовпець 3 не містять в повному обсязі потрібну (запитувану) інформацію: № стовпця Запитувана інформація Заповнено Учасником Недоліки та/або відсутня інформація 3 Найменування виробника, місто/країна походження Приватна ф.в. ТОВ «Інтеркоалін ком» Україна Відсутнє місто походження та незрозуміле скорочення 2.5. Наданий файл «10.1 Зразок Посвідчення» - зразок документів (посвідчення якості або сертифікат якості) не мають (не містять) значенням показників теплоти згорання (ккал/кг), змісту Ad - зольність на сухий стан (%) та Wtr - загальна волога на робочий стан палива (%). За наданим документом наявні показники: зола, сірка, волога, теплота згорання, що не відповідає ДСТУ 7146-2010 (Скарга товариство з обмеженою відповідальністю "Західмаркет" від 14 квітня 2024 № UA-2024-04-10-010186-a.a1 / рішення № 7085 -р/пк-пз від 22.04.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель). 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. На підтвердження інформації стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник має надати документи, що підтверджують отримання вугільної продукції за договором, а саме залізнична накладна (у разі постачання товару автомобільним транспортом та умовах самовивозу - товарно-транспортна накладна). 3.2. Інформація / документи, визначені пунктами 8, 9 частини 4 (Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)) Додатку 1 до тендерної документації за встановленими у цьому додатку вимогами: - документи (що надані у складі пропозиції Учасником) не повинні містити накладання сторонніх написів (скан-копії документів, повинні відповідати оригіналам відповідних документів) - зразок документів (посвідчення якості або сертифікат якості), які підтверджують приналежність та якість продукції, що будуть надані при постачанні вугілля, з обов’язковим зазначенням показників теплоти згорання (ккал/кг), змісту Ad - зольність на сухий стан (%) та Wtr - загальна волога на робочий стан палива (%) 3.3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог до предмета закупівлі, викладених у Додатку 2 до цієї тендерної документації із зазначенням конкретного типу, марки вугілля, що планується до постачання або зазначити товар – еквівалент, що планується до постачання.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Пункт 1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) частини 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Пункти 8, 9 частини 4 (Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)) Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Технічна специфікація Додатку 2 до тендерної документації (Значення: Тип, марка) 2. Виявлені невідповідності 2.1 Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Пропозиція» з довідкою вих. № 8 від 29.04.2024 «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі» з частково заповненою таблицею, а саме стовпці 3 та 6 не містять в повному обсязі потрібну (запитувану) інформацію: № стовпця Запитувана інформація Заповнено Учасником Недоліки та/або відсутня інформація 3 Номер договору, дата, найменування предмета договору Договір №61 вугілля марки Г(Г2) (ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо) Відсутня дата договору 6 Контактні дані контрагента (телефон, факс, місцезнаходження) +380964420706, факс відсутній 22116, Україна , Вінницька обл., село Жежелів, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будино Не назначено будинок, лише частково слово «будино» Відсутня довідка за формою Таблиці 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, що містять накладання сторонніх написів. 2.3. У довідці вих. № 33 від 29.04.2024 (файл «Пропозиція») відсутній конкретизований товар, який учасник планує постачати (зазначено ДГ або еквівалент). 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. На підтвердження інформації стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник має надати довідку за формою Таблиці 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) Таблиця 1 № з/п Найменування контрагента Номер договору, дата, найменування предмета договору Дата укладання та строки (терміни) виконання за договором Сума (вартість) договору (грн.) Контактні дані контрагента (телефон, факс, місцезнаходження) 1 2 3 4 5 6 3.2. Інформація / документи визначені пунктами 8, 9 частини 4 (Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)) Додатку 1 до тендерної документації за встановленими у цьому додатку вимогами: документи (що надані у складі пропозиції Учасником) не повинні містити накладання сторонніх написів (скан-копії документів, повинні відповідати оригіналам відповідних документів) 3.3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог до предмета закупівлі, викладених у Додатку 2 до цієї тендерної документації із зазначенням конкретного типу, марки вугілля, що планується до постачання або зазначити товар – еквівалент, що планується до постачання.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Пункт 1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) частини 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Пункти 4, 7, 8 частини 4 (Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)) Додатку 1 до тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності 2.1 Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Аналогічний договір» з інформаційною довідкою про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічних господарських договорів з частково заповненою таблицею, а саме стовпці 3 та 4 не містять в повному обсязі потрібну (запитувану) інформацію. Відсутня довідка за формою Таблиці 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та - звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу*. 2.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Загальні відомості про учасника» в якому загальні відомості про учасника не містять в повному обсязі потрібну (запитувану) інформацію, а саме відсутня інформація стосовно електронної пошти та про особу (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію. 2.3. Статут підприємства (файл «Статут ТОВ Антрацит групп 2016») не містить відмітку державного реєстратора. В пропозиції не зазначено код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). 2.4. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, що містять накладання сторонніх написів. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. На підтвердження інформації стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник має надати довідку за формою Таблиці 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу*. Таблиця 1 № з/п Найменування контрагента Номер договору, дата, найменування предмета договору Дата укладання та строки (терміни) виконання за договором Сума (вартість) договору (грн.) Контактні дані контрагента (телефон, факс, місцезнаходження) 1 2 3 4 5 6 3.2. Інформація / документи визначені пункти 4, 7, 8 частини 4 (Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)) Додатку 1 до тендерної документації за встановленими у цьому додатку вимогами: 1. Відомості про учасника: - Повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) учасника процедури закупівлі - Код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків* - Місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців - Поштова адреса - Інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити) - Керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон) – для юридичних осіб - Телефон, факс, - електронна пошта - Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію * Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті). 3.3. Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статутного документу: - Статутний документ з відміткою державного реєстратора. - У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). 3.4. Документи (що надані у складі пропозиції Учасником) не повинні містити накладання сторонніх написів (скан-копії документів, повинні відповідати оригіналам відповідних документів)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.