Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 31 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 159 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 954 000,00 UAH |
Замовник: | Центральне управління справами Міністерства оборони України |
ЄДРПОУ: | 24978319 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Залібівський Анатолій Петрович |
Телефон: | +380444544096 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
7 |
1. Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Також у пункті 3 розділу 3 тендерної документації передбачено, що за зверненням учасника (Принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник (Бенефіціар) повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, про що має бути зазначено у банківській гарантії. У складі пропозиції ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» надано гарантію від 17.04.2024 № 1392/24-ТГ видану АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» в якій не зазначено таку умову, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу 3 тендерної документації. 2. Відповідно до вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» надано лист АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 17.04.2024 № 03-2/02/1418 в якому зазначено: «що до тексту Гарантії будуть внесені зміни та її строк дії буде продовжено Банком що на вимогу Замовника (Бенефіцара) щодо подовження терміну Гарантії», що не відповідає вимозі пункту 2 розділу 3 тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 10 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, діючий договір про врегулювання небалансів електричної енергії, з накладеним КЕП операторами системи передачі або сторони, відповідальної за баланс (балансуючої групи). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» міститься договір від 01.03.2023 № БГ-23/0655 про участь у балансуючій групі укладений з ТОВ «ЕЛЕКТРОТРЕЙДІНГ ГРУП». За результатами перевірки електронних підписів, накладених на даний договір на веб-порталі czo.gov.ua, встановлено, що на даний договір накладено удосконалений підпис директора виконавчого ТОВ «ЕЛЕКТРОТРЕЙДІНГ ГРУП», а не кваліфікований електронний підпис, що не відповідає вимогам пункту 10 додатку 2 до тендерної документації. У зв’язку з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.