Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 132 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 660,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" |
| ЄДРПОУ: | 31804324 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Прокопів Наталія Василівна |
| Телефон: | 380322601610 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,Львів, вул. Високий Замок, буд. 1 |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей Директору Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ" Кісіль А.В,81100, Львівська область, Пустомитівський район, м. Пустомити, вул. Б.Хмельницького,10а. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Пунктом 3.8. Тендерної документації передбачено надання Інформації про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг, а саме якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник не надав лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 2.Додатком 4 до Тендерної документації передбачена ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» де передбачено що подається Тендерна пропозиція (з ПДВ або без ПДВ). Учасник надає документ ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (вих. номер і дата не зазначено) в якому при визначенні загальної вартості не вказує тендерна пропозиція з ПДВ чи без ПДВ. Відповідно до частин 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 43 Особливостей, просимо виправити невідповідності в документах та інформації тендерної пропозиції шляхом завантаження в електронну систему Prozorro в даній закупівлі (оголошення UA-2024-04-08-012390-a) наступних документів : 1. Надати лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця 2. Надати оновлений Додаток 4 до Тендерної документації - ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.