Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2024, 00:00
Місце поставки товарів: 81220,Львівська обл.Львівський р-н м. Бібрка, вул.Уляни Кравченко,2; 81251 Львівська обл. Львівський р-н с. Любешка вул.Бічна Шевченка,2; 81250 Львівська обл. Львівський р-н с. Серники, вул.Зелена,42; 81214 Львівська обл. Львівський р-н с.Підгородище, вул.Центральна,19; 81228 Львівська обл. Львівський р-н с. Великі Глібовичі, вул.Шкільна,1; 81228 Львівська обл. Львівський р-н . Великі Глібовичі, вул.Шевченка,129а; 81228 Львівська обл.Львівський р-н с.Підмонастир,вул.Шевченка,1 ; 81214 Львівська обл.Львівський р-н с. Романів, вул.Шкільна,2; 81225 Львівська обл. Львівський р-н с. Свірж, вул.Перша,55 ; 81224 Львівська обл.Львівський р-н с. Стоки вул.Уляни Кравченко,9; 81250 Львівська обл. Львівський р-н с. Лани, вул.Шевченка,84; 81225 Львівська обл. Львівський р-н с. Глібовичі, вул.Кругляк,25; 81220 Львівська обл.Львівський р-н м.Бібрка, Вул. Грушевського, 21; 81220 Львівська обл.Львівський р-н м.Бібрка,вул.Уляни Кравченко,17; 81214 Львівська область,Львівський р-н с.Під’ярків, вул.Стрімка,31 81713 Львівська область Львівський р-н с.Соколівка вул.Миру,36; 81714 Львівська область Львівський р-н смт. Нові Стрілища вул.Шевченка,9; 81712 Львівська область Львівський р-н с.Баківці вул.Львівська,11; 81712 Львівська область Львівський р-н с.Квітневе вул.Першого Травня,36 81227Львівська обл. Львівський р-н с.Суходіл вул.Шевченка,22;
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 850 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІБРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 42941040 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Богдана Радчук |
Телефон: | 380964334829 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81220, Україна, Львівська область,Бібрка, вулиця Кравченко Уляни, будинок 2 |
7 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п.1.1 ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону).». Учасником надано довідку, в якій не зазначено працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати оновлену довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону)» в якій зазначити дані про працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.