Період оскарження умов закупівлі - по 10-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 78 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 390,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда" Павлоградської міської ради |
ЄДРПОУ: | 37735597 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Горба |
Телефон: | +380503263724 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, вул. Соборна, 115 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей: 1.Додаток 1до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі своєї тендерної пропозицій: п.5 Гарантійний лист, який інформує, що ціна на електроенергію, запропонована учасником, відповідає середньоринковому рівню цін, з детальним обгрунтуванням-розрахунком. 2. Додаток 2 до тендерної документації «Інформація, яку повинні надати Учасники торгів, щодо кваліфікаційних критеріїв. Інформація надається на фірмовому бланку учасника (за наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності). Довідка (за запропонованою нижче формою) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) предметом якого(яких) є постачання електричної енергії непобутовому споживачу (не менше 1 (одного)). На підтвердженням досвіду надаються: скан копії договору(ів) не побутовому споживачу, який(і) вказано у довідці або посилання на договір, який розміщений в відкритих джерелах, документи, що підтверджують виконання договору(ів) який(і) вказано у довідці, позитивний(і) Лист(и)-відгук(и) від замовника(ів), з яким(и) укладено аналогічний(і) договір(и). При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема, суми/вартість) може бути скрита (зачорнена)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1.Гарантійний лист, який інформує, що ціна на електроенергію, запропонована учасником, відповідає середньоринковому рівню цін, але без детальним обґрунтуванням – розрахунком. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, які були в надані в довідці надані документи не в повному обсязі, а саме: 1.Романська районна рада - строк поставки товару з 01 березня 2021р. по 31 грудня 2021р., а документи, що підтверджують виконання договору надані з березня 2021 р. по серпень 2021р.; 2. Роменський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 9 «Фіалка» Роменської міської ради Сумської області» - відсутня скан копія договору, або посилання в який розміщений в відкритих джерелах. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Гарантійний лист, який інформує, що ціна на електроенергію, запропонована учасником, відповідає середньоринковому рівню цін, з детальним обґрунтуванням – розрахунком. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, які були в надані в довідці надані документи: 1.Романська районна рада - документ, що підтверджують виконання договору з вересня 2021 р. по грудень 2021р.; 2. Роменський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 9 «Фіалка» Роменської міської ради Сумської області» - скан копію договору, або посилання в який розміщений договір в відкритих джерелах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.