Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
ДК 021:2015: 09211100-2 Моторні оливи (Олива для дизельних двигунів SAE: 0W-30, API: SN/CF, ACEA: C2/C3; Олива для дизельних двигунів SAE: 10W-40, API: CI-4; Олива для дизельних двигунів SAE: 15W-40, API: CI-4/SL, ACEA: E7; Олива для бензинових двигунів SAE: 10W-40, API: SN/CF; Олива для бензинових двигунів SAE: 5W-30, API: SN; Олива моторна для бензинових та дизельних двигунів SAE: 5W-40, API: SN/CF, ACEA: A3/B4), 09211610-0 Гідравлічні рідини (Олива гідравлічна DIN 51 524-3: HVLPD, ISO VG:32; Олива гідравлічна ВМГЗ DIN 51 524-3: HVLP, DIN ISO 2909: 130; ISO VG:15), 09211400-5 Трансмісійні оливи (Олива трансмісійна SAE: 80W-90, API: GL-5; Олива трансмісійна ТАД-17 SAE: 85W-90, API: GL-5; Олива трансмісійна ATF Dexron III G) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами). З урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 459 663,05 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 298,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 38625593 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zp.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Коломоєць Максим Олександрович |
| Телефон: | +380617879457 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69002, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, Фортечна, 65 |
7 |
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ "СП ЮКОЙЛ" встановлене наступне: Згідно пп.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний за предметом закупівлі. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "СП ЮКОЙЛ" надав довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) «№40-4/01-04/0804-3 від 08.04.2024 р.». у якій зазначено аналогічний договір укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТПК АЛЬФА ЛТД», код 40135727, м. Київ, вул.Трьохсвятительська Костьольна, буд. 5/1 літ. «А», тел. Єфімов О.С. 093 742 21 43, Кількість фактично поставленого товару 4084,34 кг, Сума договору 138 830,20 грн. що суперечить з наданим аналогічним договором у якому зазначено сума договору 596 027,28 грн. та наданими учасником видатковими накладними у яких зазначено: Видаткова накладна № 009873 від 04.04.2023 року усього з ПДВ 269 483.52 грн., Видаткова накладна № 003162 від 08.02.2023 року усього з ПДВ 326 543.76 грн. Таким чином довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідає наданому учасником аналогічному договору. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - довідку в довільній формі з відповідною інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору «№ 1568/2023-ОС від 01 січня 2023р.» (договорів). Аналогічним вважається договір аналогічний за предметом закупівлі. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.