Закупівлю оголошено - 29-03-2024, 12:04. Дата останніх змін - 06-05-2024, 14:25

Паливні брикети типу Pini Key

Закупівля: UA-2024-03-29-003999-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-03-2024, 12:04
по 04-04-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-04-2024, 12:00
по 09-04-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-04-2024, 11:25
по 10-04-2024, 11:54

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 904 998,50 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:19 049,99 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:57 149,96 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3005 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08803543 Досьє YouControl
Контактна особа:Дар'я Панкратова
Телефон:+380506097451
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
11



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Паливні брикети типу Pini Key
1 904 998,50 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-04-2024, 11:25
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Паливні брикети типу Pini Key

173.2
тонна
Україна Харківська область Харків
по 31-07-2024
09110000-3
Тверде паливо


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
Голобородько Любов Вікторівна   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Сумський р-н, с. Бездрик, вул. Садова, б. 15, 42350, Любов
Остаточна пропозиція:
1 593 440,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 593 440,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-04-2024, 19:51

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-04-24, 17:22:25
24

1) Згідно Додатку №2 до Оголошення Замовником встановлено перелік документів, які ви-магаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, де за пунктом 2 було зазначено про необхідність подання установчих документів, зокрема випи-ски з ЄДР або свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи/ фізичної особи – підприєм-ця. Учасник ФОП Голобородько Л.В. на виконання вказаної вимоги Оголошення надала ВИ-ТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не відповідає встановленій вимозі. Тому, ФОП Голобородько Л.В. має можливість усунути вказану невідповідність шляхом завантаження до електронної системи закупівель виписку з ЄДР або свідоцтва про державну ре-єстрацію юридичної особи/ фізичної особи – підприємця. 2) Згідно пункта 4 додатку №2 Оголошення замовником встановлено вимогу Лист-погодження Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку № 4 до Оголошення (в довільній формі). ФОП Голобородько Л.В. не надала даний Лист-погодження Тому, ФОП Го-лобородько Л.В. має можливість усунути вказану невідповідність шляхом завантаження до елек-тронної системи закупівель відповідний лист-погодження. 3) Пунктом 13 додатку №2 до Оголошення Замовник встановив вимогу про подання учас-никами таких документів: Копію сертифікату відповідності* ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ISO 14001:2015, IDT), копію сертифікату відповідності* ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), копію сертифікату відповідності* ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управ-ління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT). Учасник ФОП Голобородько Л.В. серед документів власної пропозиції забезпечила подан-ня таких документів: - сертифікат №UA0025012405 про відповідність діючої системи екологічного менеджменту ви-могам стандарту ISO14001:2015; - сертифікат №UA0125012423 про відповідність діючої системи менеджменту якості вимогам стандарту ISO9001:2015; - сертифікат №UA0126112315 про відповідність діючої системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам стандарту ISO 45001:2018. Останній сертифікат не узгоджується з встановленою вимогою за Оголошенням, тому учаснику пропонується подати копію сертифікату відповідності* ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управ-ління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-04-24, 17:22:25
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-29-003999-a-c1
Номер договору:
№236/КЕС
Дата підписання договору:
04-05-2024, 13:39
Строк дії договору:
з 04-05-2024 по 31-12-2024
1 593 440,00 UAH
Ціна договору
1 593 440,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Голобородько Любов Вікторівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 593 440,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 593 440,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БІООПТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 692 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 815 482,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Боговик Світлана Миколаївна"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 697 360,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 697 360,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-03-2024, 12:13:06
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-03-2024, 12:04:53
Електронні тендерні вимоги
1. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Паливні брикети типу Pini Key
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії 5%. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Статус: Активна
Дата створення: 29-03-2024, 12:04:51
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Паливні брикети типу Pini Key
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Статус: Активна
Дата створення: 29-03-2024, 12:04:51
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ