Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 308 550,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 542,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський національний університет технологій та дизайну |
ЄДРПОУ: | 02070890 Досьє YouControl |
Сайт: | http://knutd.com.ua |
Контактна особа: | Любов Шевченко |
Телефон: | +380671708177 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
3 |
Після розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІДАС ХОЛДИНГ» (надалі - Учасник) встановлено, що тендерна пропозиція містить наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: - Учасником надано ФОРМУ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (вих. № 2 від 29.03.2024р.), яка містить не повну інформацію відповідно вимог визначених в підпункті 1.4.1.1. пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації; - Учасником надано довідку «Відомості про учасника» (вих. № 1 від 05.03.2024р.), яка містить не повну інформацію та невідповідності згідно вимог визначених в положення пункту 1 таблиці 2.1 Додатку 2 до тендерної документації; - Учасником не було надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ (невідповідність вимог визначених в положеннях пункту 5 таблиці 2.1 Додатку 2 до тендерної документації); - Учасником надано Гарантійний лист (вих. № 12 від 05.03.2024р.), який містить формальні невідповідності згідно вимог оформлення/заповнення визначених в положення пункту 6 таблиці 2.1 Додатку 2 до тендерної документації; - Учасником не було надано Довідку в довільній формі в якій буде зазначено країну (країни) виробника товару, що є предметом закупівлі (невідповідність вимог визначених в положеннях пункту 2.2 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації); - Учасником не було надано копію чи оригінал сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», чинні на момент подання пропозиції та видані учаснику органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, а також документ з усіма додатками з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації, чинний на момент проведення сертифікації (невідповідність вимог визначених в положеннях пункту 2.3 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації); - Учасником не було надано заповненого та підписаного проєкту Договору (невідповідність вимог визначених в підпункті 1.4.5.1. пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації); - Учасником надано Довідку підтвердження кваліфікації ТОВ «МІДАС ХОЛДИНГ» (вих. № 1 від 05.03.2024р.), яка містить не повну інформацію та невідповідності згідно вимог оформлення/заповнення, визначених в положення пункту 1.1 таблиці 5.1 Додатку 5 до тендерної документації; - Учасником не було надано гарантійний лист з гарантуванням порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами (невідповідність вимог визначених в підпункті 1.4.1.2. пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації); - Учасником не було надано Інформацію (довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію (невідповідність вимог визначених в підпункті 1.4.2.3. пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації); З метою усунення вище зазначених невідповідностей, Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель документи/інформацію з виправленими невідповідностями, зорема: ФОРМУ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» з виправленими невідповідностями; довідку «Відомості про учасника» згідно вимог, визначених в положення пункту 1 таблиці 2.1 Додатку 2 до тендерної документації; ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ згідно вимог пункту 5 таблиці 2.1 Додатку 2 до тендерної документації; Довідку в довільній формі із зазначенням країни виробника товару, що є предметом закупівлі; копію чи оригінал сертифікату згідно вимог визначених в положеннях пункту 2.3 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації; заповнений та підписаний проєкту Договору; ДОВІДКУ про виконання аналогічного договору згідно вимог, визначених в положення пункту 1.1 таблиці 5.1 Додатку 5 до тендерної документації; гарантійний лист з гарантуванням порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами; Інформацію (довідку) у довільній формі згідно вимог визначених в підпункті 1.4.2.3. пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.