Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 259 248,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 21 296,24 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ |
ЄДРПОУ: | 05395828 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марія Клименко |
Телефон: | 380954004501 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, ВУЛ. М. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 32/11 |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено наступну невідповідність: 1.Вимога замовника. Пунктом 8 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» було встановлено вимогу, а саме: «8. У разі подання відомостей про невласні АЗС, учасник повинен надати копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання та авторизаційний(і) лист(и) на Учасника та Замовника торгів (вказати номер оголошення про закупівлю ) від власника або орендаря, або партнера АЗС/АЗК, або зберігача палива на АЗС/АЗК, виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що зазначені у довідці про АЗС по талонам, емітованим Учасником та наданим на дану закупівлю. В будь-якому випадку обслуговування талонів повинно здійснюватися строком дії не менше 6 (шести) місяців з моменту їх отримання Замовником з правом повторної пролонгації (БЕЗКОШТОВНО ) дії талонів на строк не менше 6 (шести) місяців. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або сканкопії з оригіналу) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника.» Учасник у складі пропозиції надав авторизаційний лист (Лист-гарантія від 29.03.2024 р. №29-03/б/н. від ТОВ «Енерготех Менеджмент») (далі- авторизаційний лист), та надав копію договору поставки нафтопродуктів № 91/ЕМ-23 від 30 червня 2023 року між ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" та ТОВ «Енерготех Менеджмент». Невідповідністю в поданих документах є те, що в авторизаційному листі зазначений інший номер договору, а саме № 92/ЕМ-23 Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин авторизаційний листа з вірним номером договору відповідно до поданого у складі своєї пропозиції. 2.Вимога замовника. Пунктом 8 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» було встановлено вимогу, а саме: «8. У разі подання відомостей про невласні АЗС, учасник повинен надати копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання та авторизаційний(і) лист(и) на Учасника та Замовника торгів (вказати номер оголошення про закупівлю ) від власника або орендаря, або партнера АЗС/АЗК, або зберігача палива на АЗС/АЗК, виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що зазначені у довідці про АЗС по талонам, емітованим Учасником та наданим на дану закупівлю. В будь-якому випадку обслуговування талонів повинно здійснюватися строком дії не менше 6 (шести) місяців з моменту їх отримання Замовником з правом повторної пролонгації (БЕЗКОШТОВНО ) дії талонів на строк не менше 6 (шести) місяців. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або скан копії з оригіналу) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника.» Учасник у складі пропозиції надав авторизаційний лист (Лист-гарантія від 29.03.2024 р. №29-03/б/н. від ТОВ «Енерготех Менеджмент») (далі- авторизаційний лист) в якому зазначена адреса зі старою назвою, а саме: - м.Київ, Голосіївський р-н, вул. Камишинська 4, яка була змінена в 2022 р. на м. Київ, вул. Покільська , 4 - м.Київ, Дніпровський р-н, пр-т Визволителів, 17А яка була змінена в 2023 р. на м. Київ, пр-т Георгія Нарбута 17А Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин оновлений авторизаційний лист з зазначенням вірної назви. 3.Вимога замовника. Пунктом 3 розділу V. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції тендерної документації було встановлено вимогу, а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Цінову пропозицію за формою викладеною в Додатку 4 до тендерної документації.» Учасником у складі пропозиції надано цінову пропозицію за формою викладеною в Додатку 4, в якій відсутня інформація в табличній частині про марку товару. Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин оновлену цінову пропозицію з зазначенням марки товару відповідно до поданих документів.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП "ОККО-СЕРВІС" на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено наступну невідповідність: 1.Вимога замовника. Пунктом 5 Таблиця 2. Інші документи, додатку №1 до тендерної документації було встановлено вимогу надати у складі пропозиції Довідки з обслуговуючого банку про наявність відкритого рахунку (рахунків) та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Учасник у складі пропозиції не надав довідки з обслуговуючого банку про наявність відкритого рахунку (рахунків) та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин довідки з обслуговуючого банку про наявність відкритого рахунку (рахунків) та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. 2.Вимога замовника. Пунктом 8 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» було встановлено вимогу, а саме: «8. У разі подання відомостей про невласні АЗС, учасник повинен надати копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання та авторизаційний(і) лист(и) на Учасника та Замовника торгів (вказати номер оголошення про закупівлю ) від власника або орендаря, або партнера АЗС/АЗК, або зберігача палива на АЗС/АЗК, виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що зазначені у довідці про АЗС по талонам, емітованим Учасником та наданим на дану закупівлю. В будь-якому випадку обслуговування талонів повинно здійснюватсь строком дії не менше 6 (шести) місяців з моменту їх отримання Замовником з правом повторної пролонгації (БЕЗКОШТОВНО ) дії талонів на строк не менше 6 (шести) місяців. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або сканкопії з оригіналу) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника.» Учасник у складі пропозиції надав авторизаційний лист (лист-гарантія вих. №208 від 29.03.2024 р. від ТОВ «ОККО-ДРАЙФ») (далі- авторизаційний лист), але не надав копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання з ТОВ «ОККО-ДРАЙФ» Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин надати копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди, або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання відповідно до поданого авторизаційного листа. 3.Вимога замовника. Пунктом 8 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» було встановлено вимогу, а саме: «8. У разі подання відомостей про невласні АЗС, учасник повинен надати копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання та авторизаційний(і) лист(и) на Учасника та Замовника торгів (вказати номер оголошення про закупівлю ) від власника або орендаря, або партнера АЗС/АЗК, або зберігача палива на АЗС/АЗК, виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що зазначені у довідці про АЗС по талонам, емітованим Учасником та наданим на дану закупівлю. В будь-якому випадку обслуговування талонів повинно здійснюватсь строком дії не менше 6 (шести) місяців з моменту їх отримання Замовником з правом повторної пролонгації (БЕЗКОШТОВНО ) дії талонів на строк не менше 6 (шести) місяців. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або сканкопії з оригіналу) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника.» Учасник у складі пропозиції надав документ «Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних засобів Замовника» (далі – довідка про АЗС). в якому зазначена адреса зі старою назвою - М.КИЇВ ОБОЛОНСЬКИЙ Р-Н, проспект Героїв Сталінграда, буд. 1а, яка була змінена в 2022 р. на м. Київ, просп. Володимира Івасюка, 1а. Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин оновлену довідка про АЗС з зазначенням вірної назви проспекту. 4.Вимога замовника. Пунктом 11 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» було встановлено вимогу, а саме: «11. Учасник повинен надати у складі пропозиції скановану копію з оригіналу/або скановану копію ліцензію(ї) на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС/АЗК м. Києва, що зазначені в переліку АЗС, а у разі її відсутності – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (за довільною формою) про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.» Учасник у складі пропозиції не надав ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, на кожну АЗС/АЗК м. Києва, що зазначені в переліку АЗС . Натомість надав Лист про наявність в якому зазначив посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html. Замовник перевірив посилання на реєстр та впевнився, що на період дії воєнного стану реєстр https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html не працює. Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин скановану копію з оригіналу/або скановану копію ліцензію(ї) на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС/АЗК м. Києва, що зазначені в переліку АЗС, а у разі її відсутності – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії. 5.Вимога замовника. Пунктом 13 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» було встановлено вимогу, а саме: «Учасник повинен надати у складі пропозиції скановані копії з оригіналу сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданих на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.» Учасник надав Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» орган сертифікації Державного Підприємства “ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ”, але не надав Атестата про Акредитацію такого органу, щодо ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин атестат про акредитацію, тощо, який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації відповідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»
1.Вимога замовника. Пунктом 8 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» було встановлено вимогу, а саме: «8. У разі подання відомостей про невласні АЗС, учасник повинен надати копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання та авторизаційний(і) лист(и) на Учасника та Замовника торгів (вказати номер оголошення про закупівлю ) від власника або орендаря, або партнера АЗС/АЗК, або зберігача палива на АЗС/АЗК, виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що зазначені у довідці про АЗС по талонам, емітованим Учасником та наданим на дану закупівлю. В будь-якому випадку обслуговування талонів повинно здійснюватсь строком дії не менше 6 (шести) місяців з моменту їх отримання Замовником з правом повторної пролонгації (БЕЗКОШТОВНО ) дії талонів на строк не менше 6 (шести) місяців. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або сканкопії з оригіналу) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника.» Учасник у складі пропозиції надав авторизаційний лист (Лист-гарантія щодо відпуску пального через мережу АЗС «WOG») та довідку про АЗС ( Довідка щодо наявності АЗК /АЗС які розташовані в усіх районах м. Києва) Невідповідністю в поданих документах є те, що в Листі-гарантія щодо відпуску пального через мережу АЗС «WOG» відсутня адреса, яка зазначена в Довідці щодо наявності АЗК /АЗС які розташовані в усіх районах м. Києва, а саме: Оболонський район м. Київ вул. Електриків буд. 32а. Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин оновлений Лист-гарантія щодо відпуску пального через мережу АЗС «WOG» з зазначенням адреси Оболонський район м. Київ вул. Електриків буд. 32а, або оновлену Довідку щодо наявності АЗК /АЗС які розташовані в усіх районах м. Києва 2.Вимога замовника. Пунктом 11 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» було встановлено вимогу, а саме: «Учасник повинен надати у складі пропозиції скановану копію з оригіналу/або скановану копію ліцензію(ї) на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС/АЗК м. Києва, що зазначені в переліку АЗС, а у разі її відсутності – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (за довільною формою) про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.» Учасник у складі пропозиції надав ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, а також довідку щодо наявності АЗК /АЗС які розташовані в усіх районах м. Києва» (далі - Довідка АЗС» та інформаційну довідку про наявність ліцензій АЗС в якій зазначив посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html. Замовник перевірив посилання на реєстр та впевнився, що на період дії воєнного стану реєстр https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html не працює. Невідповідністю в поданих документах є те, що: 1. Учасник в Довідці АЗК /АЗС зазначив наявність АЗК /АЗС за адресою Голосіївський район м. Київ вул. Глушкова 139, а ліцензію на роздрібну торгівлю пальним надав на проспект Глушкова Академіка буд. 139; Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин оновлену «Довідку щодо наявності АЗС які розташовані в усіх районах м. Києва» з зазначенням адреси у відповідності до поданої ліцензії. 2. Учасник в Довідці АЗК /АЗС зазначив наявність АЗК /АЗС за адресою Оболонський район м. Київ вул. Електриків буд. 32а, та не надав ліцензію на роздрібну торгівлю пальним на адресу яка зазначена в АЗК /АЗС , а саме: Оболонський район м. Київ вул. Електриків буд. 32а. Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин оновлену «Довідку щодо наявності АЗС які розташовані в усіх районах м. Києва», або ліцензію на роздрібну торгівлю пальним за адресою Оболонський район м. Київ вул. Електриків буд. 32а 3.Вимога замовника. Пунктом 13 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» було встановлено вимогу, а саме: «Учасник повинен надати у складі пропозиції скановані копії з оригіналу сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданих на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.» Невідповідність є те, що учасник у складі пропозиції не надав атестат про акредитацію, тощо, який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації відповідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин атестат про акредитацію, тощо, який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації відповідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.