Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-03-2024, 00:00
ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія. Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 540 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 15 000,00 UAH |
Замовник: | СЕКТОР КУЛЬТУРИ , МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43942967 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Ващенко |
Телефон: | 380974091768 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 19801, Україна, Черкаська область,смт Драбів, вул.Центральна, будинок 77 |
3 |
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 5.3.1. частини 5 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «У складі пропозиції обов’язково надається копія аналогічного договору (не залежно від категорії кінцевого споживача), а також лист-відгук від такого замовника з обов’язковим зазначенням інформації щодо предмету договору, кількості поставлених товарів, вартості поставки товару, термін дії Договору, наявності претензій до постачальника, переліку актів приймання-передачі товару згідно даного Договору, а також документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти приймання-передачі товару щодо поставленого товару з підписами сторін), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, що завірений банком, акти звірки з замовником, що підписані сторонами, документи, що підтверджують оплату податків на прибуток в період виконання умов договору, що завірене відміткою банку, податкові накладні, які складені на всі акти приймання-передачі товару щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому було здійснено постачання товару згідно аналогічного договору». Учасником ТОВ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" надано у складі тендерної пропозиції файли із ім’ям «3. Аналогічний договір (ВОМС Губинська СР)», «15. Фінансова звітність за 2023 рік»; «16. Лист - роз'яснення щодо ненадання Звіту про рух грошових коштів та Звіту про власний капітал». Серед вказаних файлів встановлено подання учасником та виконання аналогічного Договору №022-ЕГТ-23/Е від 23.12.2023 року із Відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та строком постачання товару із 01.01.2023 року до 31.12.2023 року. Також до вказаного аналогічного Договору надано документи, що підтверджують його виконання, в тому числі постачання та оплату товару. Разом з цим, всупереч вимогам за тендерною документацією учасником у складі тендерної пропозиції не надано «фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому було здійснено постачання товару згідно аналогічного договору». При цьому вказаними кварталами є квартали 2023 року, що співпадає з періодом виконання аналогічного Договору в частині постачання товару. Даний факт є невідповідністю умовам тендерної документації, що підлягає виправленню. Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом під-вантаження до електронної системи закупівель: - фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому було здійснено постачання товару згідно аналогічного договору. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати документи, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому було здійснено постачання товару згідно аналогічного договору. У випадку неподання вказаних документів у визначений строк, пропозиція ТОВ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовни-ком невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.