Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Бензин А-95 та дизельне паливо – Код: 09130000-9 – Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 728 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 641,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Дочірнє підприємство "Личаків-Парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" |
ЄДРПОУ: | 31804330 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Батенчук Марія Михайлівна |
Телефон: | 380937223326 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79014, Україна, Львівська область,Львів, вул. ЧЕРЕМШИНИ, буд. 34 |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей Представнику за Довіреністю ПП «ОККО-СЕРВІС» Кучабській І.О. Юридична адреса: 82660, Україна, Львівська область, Стрийський район, селище міського типу Славське, вул. Франка Івана, будинок 14 А.; Поштова адреса: 79018, Україна, м.Львів, вул.Героїв УПА, 72 Лист-повідомлення Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) встановлено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». 1. Пунктом 1 (зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу 3 (інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації Замовником встановлені наступну вимогу: «Документи, що складаються учасником (довідки, листи тощо), документи інших органів та осіб (відгуки, гарантійні листи тощо) – мають бути видані не раніше дати виходу оголошення про закупівлю (якщо інше не встановлено Замовником у тендерній документації). 1.1. Учасником - ПП «ОККО-СЕРВІС» у складі документів тендерної пропозиції завантажено Довідку (Папка «Інші документи», файл «Довідка з-во») № 2024/21 від 01.03.2024р. (Загальні відомості про Учасника), проте, враховуючи, що оголошення про закупівлю UA-2024-03-04-012425-a опубліковане 04.03.2024р., вихідна дата реєстрації вказаної Довідки мала б бути зазначена після 04.03.2024р. 1.2. Аналогічно, (згідно з п.8 Додатку 4 ТД) Довідка Учасника - ПП «ОККО-СЕРВІС» щодо заходів із захисту довкілля (№ 2024/10 від 01.03.2024р.) (Папка «Інші документи», файл «Довідка щодо заходів із захисту довкілля») - вихідна дата реєстрації вказаної Довідки мала б бути зазначена після 04.03.2024р. 1.3. Аналогічно, (згідно з п.6 Додатку 4 ТД) Довідки Учасника - ПП «ОККО-СЕРВІС» (Гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі не є: громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран …) (№ 2024/16 від 01.03.2024р.; № 2024/03 від 01.03.2024р.) (Папка «Інші документи», файли: «Довідка з-во», «Довідка згідно ЮО») - вихідна дата реєстрації вказаної Довідки мала б бути зазначена після 04.03.2024р. 2. Пунктом 4 Додатку 4 тендерної документації Замовником вимагалася довідка: «Довідка, що містить загальні відомості про Учасника», за поданою формою. 2.1. Учасником - ПП «ОККО-СЕРВІС» у складі документів тендерної пропозиції завантажено Довідку (Папка «Інші документи», файл «Довідка з-во») № 2024/21 від 01.03.2024р. (Загальні відомості про Учасника), проте, у вказаній Довідці в п.2. (Юридична та фактична адреса (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб), телефон, факс) - відсутня інформація про телефон, факс Учасника. 3. У Додатку 5 (Примітка) в колонці ІІІ Учасник обов’язково зазначає: 1. - конкретний тип палива (маркування) та 2. - вид довірчого документа, що пропонується ним у закупівлі. Тип палива, який пропонує Учасник і зазначає в колонці ІІІ таблиці, повинен відповідати типу палива, позначеному у сертифікаті відповідності та паспорті якості, завірені копії яких Учасник зобов’язаний надати в складі документів пропозиції. 3.1. Учасником - ПП «ОККО-СЕРВІС» у складі документів тендерної пропозиції завантажено Додаток 5 (технічна специфікація) (Папка «технічні документи» файл «Згода з ТЗ»), проте, в колонці ІІІ поряд з вказаними Учасником назвами: «Бензин А-95» та «Дизельне паливо» – не уточнено конкретний тип палива (маркування) згідно з завантаженими Учасником сертифікатами відповідності та паспортами якості та вид довірчого документа. Відповідно до частин 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 43 Особливостей, просимо виправити невідповідності в документах та інформації тендерної пропозиції шляхом завантаження в електронну систему Prozorro в даній закупівлі (оголошення UA-2024-03-04-012425-a) наступних документів: 1. Оновлена довідка «Загальні відомості про Учасника» за формою згідно з п.4 Додатку 4 з зазначенням інформації про телефон, факс Учасника. 2. Оновлена довідка про застосування заходів із захисту довкілля. 3. Оновлений гарантійний лист (довідка) згідно з п.6 Додатку 4 ТД (Гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі не є: громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран …) 4. Оновлений Документ згідно з Додатком 5 ТД із зазначенням конкретного типу палива (маркування) згідно поданих Учасником сертифікатів відповідності та паспортів якості, та вид довірчого документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.