Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 271 975,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 11 359,88 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
ЄДРПОУ: | 01985854 Досьє YouControl |
Сайт: | http://kml-emergency.com.ua/ |
Контактна особа: | Любов Сирих |
Телефон: | +380983523345 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51909, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79А |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : 1) Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» - Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надати гарантійний лист. 2)відповідно до Розділ 5. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, п.3 : -відхилення тендерних пропозицій: «за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно ст. 358 Кримінального Кодексу України, надати гарантійний лист.» 3) відповідно Додатку 1 до Тендерної документації, а саме : Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою товару, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену у довільній формі (або за формою, наданою замовником) про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: ● повної назви Замовника, ● контактної інформації (адреса, телефон), ● періоду виконання договору, ● предмету закупівлі. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці (п.1.1). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати: відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів) та/або документи, що підтверджують виконання договору (видаткові накладні, тощо) та/або звіт (звіти) про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель (один або декілька з перелічених варіантів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: ● інформацію щодо найменування контрагента ● дату та номеру договору, на який надано відгук, ● інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості товару та строків поставки. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.