Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Закупівля здійснюється згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зі змінами.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 816 496,63 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 38 165,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
ЄДРПОУ: | 38624322 Досьє YouControl |
Сайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
Контактна особа: | Лілія Казеєва |
Телефон: | +380972371312 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10006, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Наданий проєкт договору відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Інші документи згідно додатку 5 до тендерної документації оформлений не у відповідності до вимог тендерної документації. Також не заповнений пункт 13.7 проєкту договору. 2. У формі цінова пропозиція п. 11 у таблиці (згідно додатку 1 до тендерної документації) загальна вартість пропозиції відрізняється від результатів множення кількості кВт*год на ціну за одиницю з ПДВ (642714*3,8622824=2482342,97 грн., а не 2482343 грн.) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій: - Документи, що складаються учасником, повинні мати найменування учасника, номер реєстрації документа (для юридичних осіб), дату складання документа, мати підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами / організаціями). Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій: Інші документи учасник повинен надати - підписаний та заповнений проєкт договору та додатки до договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 5 тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (при наявності). При заповненні проєкту договору цінові показники не зазначаються. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов, передбачених у Додатку 5, інших умов Тендерної документації, а також від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. 2. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації у формі цінова пропозиція п. 11 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати проєкт договору оформлений у відповідності до вимог тендерної документації. Заповнити п. 13.7 проєкту договору. 2. Надати додаток 1 до тендерної документації, оформлений у відповідності до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.