Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 360 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40600473 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Гуз |
| Телефон: | +380965447392 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65107, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
| Замовник(и): | ПІВНІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
5 |
На виконання вимог Додатку 1 до Тендерної документації, а саме п. 3.1.1. прохання надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.