Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 601 647,98 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 16 016,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Одеській області |
ЄДРПОУ: | 40108740 Досьє YouControl |
Сайт: | https://od.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Ілона Мотова |
Телефон: | +04827794684 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом ГУНП в Одеській області від 12.07.2023 № 1735 зі змінами, на виконання розділу 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), 04.04.2024 після відхилення пропозиції ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, уповноваженою особою розглянуто цінову пропозицію наступного учасника відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-22-010987-a - ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП". За результатами розгляду виявлені невідповідності, які відповідно до п.43 Особливостей підлягають виправленню протягом 24 годин: на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником завантажено довідку № 01/16 від 27.02.2024, в якій вказана інформацію про виконання договорів № К/2022/24 від 14.10.2022 та № 2 від 28.10.2020. Загальна сума договору № К/2022/24 від 14.10.2022 складає 175000,00 гривень, а акти щодо його виконання надані лише на 63965,00 гривень. Враховуючи викладене, на виконання розділу 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням п.43 Особливостей, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" необхідно протягом 24 годин виправити невідповідності та завантажити в електронну систему закупівель інформацію про повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі (постачання природного газу).
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом ГУНП в Одеській області від 12.07.2023 № 1735 зі змінами, на виконання розділу 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), уповноваженою особою розглянуто цінову пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-22-010987-a – ТОВ "Ю-ГАЗ" та виявлено невідповідності, які відповідно до п.43 Особливостей підлягають виправленню протягом 24 годин: на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником завантажено договір від 24.05.2024 № 24/05, укладений з Комунальним підприємством по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради на суму 2 664 355,32 гривень, а акт про виконання договору та довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів на суму 2 457 643,79 гривень. Враховуючи викладене, на виконання розділу 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням п.43 Особливостей, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: ТОВ "Ю-ГАЗ" необхідно протягом 24 годин виправити зазначені невідповідності та завантажити в електронну систему закупівель виправлені документи..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.