Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 10 900,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 40525915 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Черниш |
Телефон: | +380684128708 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10019, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Комерційна, 2 |
11 |
П Р О Т О К О Л уповноваженої особи щодо прийняття рішення по процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Брикети паливні (котуни) на вугільній основі, Брикети паливні з деревини, Торфобрикети) 04.03.2024 року м. Житомир Враховуючи статтю 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункт 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 (далі- Особливостей), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом по комунальній установі «База спеціальнного медичного постачання» Житомирської обласної ради від 31.12.2021 року №86-К. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника по процедурі відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-20-004558-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - замовником вимагається копія всіх сторінок паспорту (а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки) або іншого документу, що посвідчує уповноважену особу згідно чинного законодавства. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію всіх сторінок паспорту (а у разі надання id-картки – скан-копію id-картки та скан-копію Додатку до id-картки) або іншого документу, що посвідчує уповноважену особу згідно чинного законодавства. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.