Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 50 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 252,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" |
ЄДРПОУ: | 05472519 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чень Андрій Романович |
Телефон: | 380972107731 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79020, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ Варшавська, БУДИНОК 49 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "СП ЮКОЙЛ", Код ЄДРПОУ: 31852954, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасник згідно Додатку №1 Вимоги повинен надати у складі пропозиції: 4.2. Довідка, складена згідно запропонованої форми, яка містить відомості про учасника процедури закупівлі: Категорії відомостей Інформація (заповнює учасник) Примітка (за потреби) Найменування учасника процедури закупівлі: Код ЄДРПОУ або ідентифікаційний код / реєстраційний номер облікової картки платника податків: Реквізити учасника процедури закупівлі адреса - юридична та фактична: номер телефону, e-mail: Керівництво (для учасника процедури закупівлі - юридичної особи) посада керівника: прізвище, ім'я або ініціали керівника: номер телефону, e-mail, керівника: Паспортні дані (для учасника процедури закупівлі - фізичної особи) серія, номер паспорта, ким і коли виданий: (для паспорта у формі ID карти: документ№, дата видачі, орган, що видав) інше (за бажанням) Учасник у складі пропозиції надає файл під назвою «18_[23-02-2024 19.33.34]Довідка відомості», в якому надає вказану довідку, однак запропонована в Додатку№1 форма довідки не дотримана відтак На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей, просимо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей, а саме: Учасник повинен надати довідку із збереженням запропонованої форми без її урізання чи правок, а лиш із заповненням полів що стосуються учасника.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "НФ АГРО" ЄДРПОУ 42369657, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.Учасник повинен надати у складі пропозиції: Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку учасником товару, аналогічного предмету закупівлі. (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті). Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного (них) договору (ів) за період 2021-2022 років. Аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у формі нижченаведеної таблиці: № Предмет договору Ціна договору Назва Замовника та його реквізити, адреса номер телефону Замовника, П.І.П. керівника Дата виконання Договору Примітка (за потреби) 2.1.1. Скан-копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі, зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.2. цього додатку до тендерної документації. Поданням скан-копії договору у повному обсязі слід вважати подання скан-копії тексту основного договору з усіма додатками, які зазначені в тексті цього договору саме як додатки (додаток). А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії - документу (документів), що засвідчує факт постачання товару (виконання робіт/послуг), наприклад – акту (актів) про виконання до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. 2.2. Лист - відгук від Замовника щодо повного та якісного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. Учасник у складі пропозиції надає файл під назвою «3. аналогічний договір», однак в ньому міститься аналогічний договір за 2023 рік, відтак На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей, просимо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей, а саме: Завантажити Аналогічний договір 2021-2022 років, замість аналогічного договору 2023 року Скан-копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі, зазначеного учасником А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії - документу (документів), що засвідчує факт постачання товару (виконання робіт/послуг), наприклад – акту (актів) про виконання до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. Лист - відгук від Замовника щодо повного та якісного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. І відповідно заповнити коректними даними та завантажити Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у формі нижченаведеної таблиці: № Предмет договору Ціна договору Назва Замовника та його реквізити, адреса номер телефону Замовника, П.І.П. керівника Дата виконання Договору Примітка (за потреби) 2.Учасник повинен надати у складі пропозиції: 2.3. Довідка, яка повинна містити інформацію про те чи учасник процедури закупівлі має намір залучити/залучив спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надати лист довільної форми із зазначенням цього. Учасник у складі пропозиції надає файл під назвою «3. аналогічний договір», однак в ньому міститься аналогічний договір за 2023 рік, відтак На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей, просимо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей, а саме: Надати Довідка, яка повинна містити інформацію про те чи учасник процедури закупівлі має намір залучити/залучив спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надати лист довільної форми із зазначенням цього
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.