Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2024, 00:00
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 10 404 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 52 020,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 260 100,00 UAH |
Замовник: | ДУ ІНХ НАМНУ |
ЄДРПОУ: | 02011930 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Богатова Наталя Сергіївна |
Телефон: | +380444841875 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м.Київ, вул.Платона Майбороди,32 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Державна установа «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» (ДУ «ІНХ НАМН») Код ЄДРПОУ 02011930 ПРОТОКОЛ 07.05.2024 року (дата) м. Київ (місце складення) № 5 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про відміну процедури закупівлі електричної енергії, код за ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-02-16-011675-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відміну процедури закупівлі. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 16.02.2024 року оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія , унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-16-011675-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 4.3 розділу І тендерної документації встановлений обсяг поставки товарів - 1 700 000 кВт/год. Водночас, на запит діючого постачальника від 18.03.2024 № 229-03-2024/О/В щодо обсягів спожитої установою електричної енергії у 2024 року, ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» надано відповідь, що у зазначеному періоді, зокрема та не вичерпно, спожито 282 690 кВт/год. Інформація щодо споживання підтверджується даними про обсяг розподілу електричної енергії, наявними у Замовника. Тому, керуючись Особливостями, 30.04.2024 р. на вказаний обсяг установою укладено відповідний договір про закупівлю. Таким чином, вимога пункту 4.3 розділу І тендерної документації та очікувана вартість предмету закупівлі повинні бути скориговані, у зв’язку із скороченням видатків. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості) Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. З огляду на зазначене у відповідності по підпункту 3 пункту 50 Особливостей, у зв’язку із скороченням видатків Замовник відміняє процедуру закупівлі електричної енергії № UA-2024-02-16-011675-a. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 50 Особливостей: у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. На виконання вимог пункту 50 Особливостей замовник в електронній системі закупівель оприлюднює інформацію про відміну відкритих торгів із зазначенням підстави прийняття такого рішення ВИРІШИЛА: 1. Відмінити процедуру закупівлі на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відміну процедури закупівлі відповідно до пункту 50 Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Руслан КИСІЛЬ
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-05-2024, 00:03
Період оскарження:
з 08-05-2024, 20:53 по 19-05-2024, 00:00
Документи:
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано гарантію №9834-21/441 від 08.04.2024 року, що містить, зокрема, абзац: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», що не відповідає вимогам, встановленим у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями банківську гарантію, що відповідає вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, лист-згоду від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду від 08.04.2024р. на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну дії гарантії, однак у вказаному листі-згоді відсутнє формулювання «у випадках передбачених чинним законодавством», що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-згоду від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно пункту 3.7 розділу ІІІ додатку 1 до тендерної документації, передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, що під час участі в тендері учасник зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демінуванням) своїх цін. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку від 08.04.2024р. №39, наступного змісту: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (далі – учасник) підтверджує, що під час участі в аукціоні учасник зобов’язуються дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін», що не відповідає вимогам пункту 3.7 розділу ІІІ додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - гарантійний лист, що під час участі в тендері учасник зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.