Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 960 173,55 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 601,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ліцей імені І.М.Середи Великописарівської селищної ради Сумської області |
| ЄДРПОУ: | 24012278 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://velyka-pysarivka.school.org.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Коноз |
| Телефон: | +380683907478 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 42800, Україна, Сумська область,смт. Велика Писарівка, Охтирський район, вул. Шкільна, буд.6 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимогою Додатку 4 до тендерної документації “Проект договору про закупівлю” визначено: “Відповідно до ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов’язання та платежі здійснюються лише за наявності бюджетних призначень. Бюджетні зобов’язання беруться в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом та можуть збільшуватись на підставі змін або доповнень до кошторису в межах суми договору. У разі затримки бюджетного фінансування Споживача, як бюджетної державної установи, Споживач має право оплатити послуги Теплопостачальній організації протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Споживача.” На виконання даної умови в складі тендерної пропозиції учасника надано Додаток 4 до тендерної документації “Проект договору про закупівлю” з погодженням всіх умов договору, що підтверджується підписами уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, в той же час в пункті 2 Тендерної пропозиції учасника зазначена інформація, що невідповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації “Проект договору про закупівлю” а саме: “2. Умови оплати: Розрахунки за виконані послуги здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 5 (п’ять) робочих днів та на підставі пред’явленого та підписаного Сторонами акта приймання-передачі послуг.” Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен виправити дану невідповідність та завантажити: «Тендерну пропозицію” з умовами зазначеними в ній, приведеними у відповідність до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.