Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 514 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 570,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 9 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 38249596 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Прутяну |
Телефон: | +380672907192 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68730, Україна, Одеська область,місто Болград, вулиця 25 Серпня, будинок 161 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей ТОВ «РЕСУРС ПРОФГРУП»: 1. Учасник не зазначив повне найменування контрагента з яким укладено договір, код ЄДРПОУ та адреса контрагента,сума договору, відповідно до підпункту 1.1. Таблиці 1 Додатку № 1 до ТД ; 2. Учасник не зазначив посаду уповноваженої особи на підпис договору відповідно до пункту 1 Таблиці 2 Додатку № 1 до ТД; 3. Відсутня дата підписання листа-згоди (відповідно форми додаток 6); 4. Учасник надав довідку про досвід у якій зазначено, що договір виконано повністю, Також, надано Договір № 4 від 27.12.2023 року, видаткову накладну № 1 від 05.01.2024 року та відгук, у якому зазначено, що Договір виконано повністю. Проте, зазначена інформація не відповідає дійсності, так як обсяг наданого договору є більшим, ніж вказано у накладній, що свідчить надання учасником недостовірної інформації або надання копії договору не з усіма додатками. Вимоги тендерної документації: 1. Згідно Додатку 1 ТД. П. 1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками) та підтвердження його виконання частково або в повному обсязі. 2. Згідно таблиці 1 Додатку 1 п. 1 Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку; 3. Додаток 6 містить рядок «_____»________________р. (дата) 4. Згідно Додатку 1 ТД. П. 1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками) та підтвердження його виконання частково або в повному обсязі. Відповідно до п. 43 Особливостей, надати учаснику ТОВ «РЕСУРС ПРОФГРУП» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: 1. Інформаційна довідка, складена згідно вимог Додатку 1 ТД. П. 1.1., про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено, у тому числі, повне найменування контрагента з яким укладено договір, сума договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента; 2. Довідка, згідно вимог Додатку 1 п. 1, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство, у тому числі - уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); 3. Листа-згоди (відповідно форми додаток 6) із заповненням усіх рядків, у тому числі дати; 4. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) з інформацією, що відповідає дійсності, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками) та підтвердження його виконання частково або в повному обсязі.
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 9 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ 20.02.2024 року м. Болград № 14 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія СІЧ» невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю (Вугілля кам’яне ДГ 13-100 за кодом ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо»), № UA-2024-02-07-013207-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія СІЧ» невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). У ході розгляду питання 1 порядку денного: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо . Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія СІЧ» у процедурі закупівлі № UA-2024-02-07-013207-a виявлено наступні невідповідності. 1. Учасник не зазначив повне найменування контрагента з яким укладено договір, код ЄДРПОУ, суму договору відповідно до підпункту 1.1. Таблиці 1 Додатку № 1 до ТД ; 2. Учасник не зазначив скорочене найменування учасника, код ЄДРПОУ, статус платника податків відповідно до пункту 1 Таблиці 2 Додатку № 1 до ТД; 3. В додатку №5 «Цінові пропозиції» до ТД зазначені банківські реквізити, але учасник завантажив до установчих документів довідку про відкриття рахунку іншого банку, також в аналогічному договору вказані саме ці реквізити; 4. Відсутня дата підписання листа-згоди (додаток 6); У ході розгляду питання 2 порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Будівельна компанія СІЧ» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія СІЧ» невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю (Вугілля кам’яне ДГ 13-100 за кодом ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо»), № UA-2024-02-07-013207-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Будівельна компанія СІЧ» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Інна ПРУТЯНУ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.