Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Всі інші необхідні умови оголошення про проведення відкритих торгів та інформація зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються та є їх невід'ємними частинами.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 750,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 007,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Кельменецький професійний ліцей |
ЄДРПОУ: | 05537963 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мамалицька Людмила Григорівна |
Телефон: | +380373221040 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 60100, Україна, Чернівецька область,селище міського типу Кельменці, вулиця Грушевського, будинок 31 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у зв'язку з чим, відповідно п. 43 Особливостей, вимагаємо усунути виявлені невідповідності, оскільки подання тендерної пропозиції здійснюється через електронну систему закупівель шляхом завантаження учасником процедури закупівлі належним чином оформлених електронних документів, а саме згідно ч. 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Причому, згідно статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"- накладанням кваліфікованого електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до абз. 3 п. 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі” та згідно п. 1 розділу ІІІ ТД та абз. 2 п. 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Після завантаження усіх необхідних документів / файлів до тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис. Разом з тим, відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, та враховуючи вищевикладене, користуючись даним правом, Замовником було встановлено відповідні вимоги у п. 1 Розділу ІІІ ТД, а саме про те, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій дані створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та після завантаження усіх необхідних документів / файлів до тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис. Натомість учасником проігноровано вищезазначені вимоги та після завантаження усіх необхідних документів / файлів до тендерної пропозиції не накладено кваліфікований електронний підпсис (КЕП), а накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), що було встановлено шляхом їх завантаження для перевірки за допомогою онлайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України — https://czo.gov.ua/verify. Окрім цього, також слід зауважити, що надана у складі тендерної пропозиції довіреність №КЕП20240202001 від 02.02.2024, надає право уповноваженій особі Рилєєву Василю Васильовичу завіряти тендерну пропозицію/ документи, що подаються у її складі лише кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а не удосконаленим електронним підписом (УЕП). А отже, вимагаємо усунути вищезазначену виявлену невідповідність умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (та відповідним приписам статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та абз. 3 п. 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”), та після завантаження усіх необхідних документів / файлів до тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.