Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 258 110,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 290,55 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОДАНИЛІВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИК" |
ЄДРПОУ: | 23453098 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Лаврушко |
Телефон: | +380993479312 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 62341, Україна, Харківська область,селище міського типу Мала Данилівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА будинок 5 |
3 |
Повідомлення про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі пропозиції надав форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій інформація зазначена у п.1 не співпадає з інформацією, зазначеною у п.9 2) Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та аналогічний договір, у яких зазначив тільки постачання бензину А-95 (у талонах) та дизельного палива (у талонах)) 3) Учасник не надав у складі пропозиції лист-роз’яснення щодо ненадання документів, якщо тендерною документацією вимагається подання документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців або інших рівнозначних документів 4) Учасник надав у складі пропозиції проект договору, у Додатку 1 «Специфікація» якого заповнена не у відповідності до вимог тендерної документації 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам, встановленим Замовником у Додатку 6 до тендерної документації; 2) невідповідність вимогам Замовника, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації; 3) невідповідність вимогам Замовника, встановленим ч.1 розд.ІІІ тендерної документації; 4) невідповідність вимогам, встановленим Замовником у ч.1 розд. ІІІ тендерної документації 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178(зі змінами та доповненнями) вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів та/або інформації на веб-портал Уповноваженого органу, (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-26-015124-a) В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.