Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 01-02-2024, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 6 000,00 UAH |
Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Тарутинської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 44118490 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надія Бугор |
Телефон: | +380685399025 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68500, Україна, Одеська область,смт Тартутине, проспект Миру, будинок 18 |
4 |
1)перелік виявлених невідповідностей; Відсутній гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Розділу 6 п.5 пп.2 тендерної документації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору;
1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Надано Квитанція № XPTH-M8C5-PP74-TM8X від 31.01.2024 замість оригіналу платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком. 2. Відсутній лист-згода, згідно з Додатком 5 на Юлію Фролову, пресональні дані якої використовуються у пропозиції учасника. 3. Відсутня інформація, у довільній формі, щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства. 4. Відсутнє погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником та порядку змін до нього 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію; 2. Згідно вимог Додатку 1, учасники повинні надати Згоду на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно Додатку 5. Відповідно до вимог Додатку 5, така згода повинна бути підписана особою, чиї персональні дані якої використовуються у пропозиції учасника, відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних»; 3. Згідно з п.6, Розділу 3 тендерної документації, Учасником, у складі тендерної пропозиції, надається інформація, у довільній формі, щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства; 4. Згідно з п.1 Розділу 3 тендерної документації, Учасником надається інформація в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником та порядку змін до нього. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. надати оригінал платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком як підтвердження надання покриття гарантії; 2. надати згоду на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно Додатку 5 на Юлію ФРОЛОВУ, котра підписала документ банківської гарантії; 3. надати інформацію, у довільній формі, щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства; 4. Надати погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником та порядку змін до нього
1)перелік виявлених невідповідностей; Відсутній гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору; відсутня копія діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (або ДСТУ ISO 9001:2015). Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Розділу 6 п.5 пп.2 тендерної документації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. Відповідно до розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме пп.5, учасником в складі тендерної пропозиції надається копія діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (або ДСТУ ISO 9001:2015). Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору; Надати копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (або ДСТУ ISO 9001:2015). Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.