Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 11 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 67 500,00 UAH |
Замовник: | Клеванський професійний ліцей |
ЄДРПОУ: | 02547205 Досьє YouControl |
Сайт: | https://kpnl.co.ua/ |
Контактна особа: | Вікторія Мірчук |
Телефон: | +380971966334 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 35311, Україна, Рівненська область,смт. Клевань, вул. Б. Хмельницького, 89 |
25 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю робіт: “ ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні) (номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-01-24-002942-a), Фізична особа підприємець ФОП ЄРЕМЕЙЧУК НАЗАР ЮРІЙОВИЧ #3480202815 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі тендерної пропозиції не надав скановану (-і) копію (-ї) або оригінал повністю виконаного (-их) договору (-ів), документи, що підтверджують повне виконання договору (видаткові накладні, тощо), Відгук (-и) на аналогічні договори з підписом та печаткою Замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Надати 1.2. Скановану (-і) копію (-ї) або оригінал повністю виконаного (-их) договору (-ів). 1.3. Документи, що підтверджують повне виконання договору (видаткові накладні, тощо). 1.3. Відгук (-и) на аналогічні договори з підписом та печаткою Замовника. 3. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати наступну інформацію: скановану (-і) копію (-ї) або оригінал повністю виконаного (-их) договору (-ів), документи, що підтверджують повне виконання договору (видаткові накладні, тощо), Відгук (-и) на аналогічні договори з підписом та печаткою Замовника. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте УО від 18.03.2024 № 38. УО – Вікторія МІРЧУК.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.