Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 30-01-2024, 00:00
Місцезнаходження замовника: 18001, м. Черкаси, вул. Хрещатик,168; Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (відповідно до п.3 ч.4.ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»); Код ЄДРПОУ 21368856; Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги з особливостями відповідно до порядку, визначеного постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. № 1178. Інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Джерело фінансування – згідно опублікованого річного плану. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі - відповідно до тендерної документації і додатків до неї
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 062 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 20 312,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 120 000,00 UAH |
Замовник: | КП "Дирекція парків" |
ЄДРПОУ: | 21368856 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кириченко Максим Олегович |
Телефон: | +380472632534 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18001, Україна, Черкаська область,Черкаси, вул. Хрещатик,168 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС ЕНЕРДЖИ" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі Керуючись ч.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи ч.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС ЕНЕРДЖИ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1) В абз.2 ч.1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», серед іншого вимагалось, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п.47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з необхідними документами, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: …Довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність відкритих рахунків (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати довідки з усіх таких банків, при цьому з Державної казначейської служби довідка не надається)…». Учасником не надано у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючого банку АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК», з інформацією про наявність відкритого рахунку № UA023770900000029328010304435, на якому розміщене грошове забезпечення (грошове покриття) згідно банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції № 013/55/2024ГР. і на усунення даної невідповідності учасник повинен надати відповідну довідку.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі Керуючись ч.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи ч.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1) В ч.1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», серед іншого вимагалось, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п.47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з необхідними документами, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформаційна довідка про особу, уповноважену на підпис документів пропозиції та договору про закупівлю, протоколу (випискою з протоколу, рішенням тощо) засновників (власників, учасників тощо) та наказом про призначення на посаду, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом та наказ на призначення, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору (Учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії або оригінали відповідних документів).». Учасником не надано у складі тендерної пропозиції вказаної інформаційної довідки і на усунення даної невідповідності учасник повинен її надати. 2) Також, в ч.1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», серед іншого вимагалось завантаження файлів з необхідними документами, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: «Довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність відкритих рахунків (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати довідки з усіх таких банків, при цьому з Державної казначейської служби довідка не надається)». Однак, відповідно до довідки ДПС відсутня довідка з банку АТ РВС Банк по рахунку 033390720000026002041813001 та з банку АТ Таском Банк рах. 503395002604200454801000001. Учасник на усунення даної невідповідності учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих банків. 3) Також, в ч.1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», серед іншого, було зазначено, що «Рекомендується документи у складі пропозиції учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно змісту документа та обов’язково надати у складі пропозиції реєстр документів, які подаються, з нумерацією та назвою, що відповідає наданим документам.». Учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідний реєстр документів і на усунення даної невідповідності учасник повинен його надати. 4) В частині 4 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», серед іншого, було зазначено, що «Учасником надається лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії.». Учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідний лист-згоду від фінансової установи, що видала гарантію, і на усунення даної невідповідності учасник повинен його надати. 5) В частині 3 розділу 5 тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», серед іншого, було зазначено, що «В складі пропозиції потрібно надати довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність факту накладення штрафів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у 2023 році за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу. Дата видачі довідки повинна бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюднення даної закупівлі.». Ця закупівля оприлюднена 22.01.2024р., а надана учасником відповідна довідка видана 20.12.2023р. – що становить більше місячної давнини. Учасник на усунення даної невідповідності повинен надати довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність факту накладення штрафів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у 2023 році за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу і дата видачі довідки повинна бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюднення даної закупівлі. 6) В частині 2 розділу І Додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівлі відповідно до ст.16 Закону та п.28 Особливостей та Перелік документів, що надаються Учасником, на підтвердження відповідності таким критеріям», наявність фінансової спроможності, повинна бути підтверджена фінансовою звітністю, а саме: «1.2.1. Обсяг річного доходу (виручки) за 2022 рік учасника повинен становити не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. 1.2.2. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник повинен надати копію фінансової звітності за 2022 рік у складі: 1.2.2.1. «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України; або податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи підприємця з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.». Однак, учасником надано у складі тендерної пропозиції копію фінансової звітності лише за 9 місяців 2022 року, і на усунення даної невідповідності учасник повинен копію фінансової звітності за 2022 рік вцілому.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.