Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 511 240,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 556,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК" |
ЄДРПОУ: | 02220763 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Яковенко |
Телефон: | +380577253321 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61023, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Сумська, 81 |
3 |
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно вимог пункту 1 розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, отриманий відповідно до «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5. Учасник надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 22.01.2024 за кодом 496236856879 ФОП ДВУЙЛО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ який не стосується учасника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 розділу 3 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, отриманий відповідно до «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5. Перелік виявлених невідповідностей: Додатком 1 до Тендерної документації вимагається форма Тендерна пропозиція, яку має надати учасник у складі тендерної пропозиції. У наданій формі Тендерна пропозиція учасник вказав предмет закупівлі: код за ДК 021:2015 - 09210000-4 – Мастильні засоби (масло моторне, літол, мастило 2-тактне, мастило гідравлічне, ТАД-17), що не відповідає даній процедурі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: форма Тендерна пропозиція згідно вимог Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації Учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів). До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Учасник не надав вищевказаного документу. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 розділ 5 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів). До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015.
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 до тендерної документації вимагається Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І; 1.2 Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, які підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання предмету закупівлі; 1.3. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору. Учасником надано: - довідку щодо виконання учасником аналогічного договору, в якій зазначено відомості щодо договору №1366/20 від 04.12.2020 на суму 1296800,00 грн.; - договір №1366/20 від 04.12.2020 з ГПУ «Полтавагазвидобування», вартість якого 1296720,00 грн. згідно специфікації. - лист ГПУ «Полтавагазвидобування» щодо виконання договору №1366/20 від 04.12.2020 , в якому не зазначено ціна та строк дії договору. Таким чином, учасником невірно зазначена вартість договору №1366/20 від 04.12.2020 у довідці щодо виконання учасником аналогічного договору та у листі ГПУ «Полтавагазвидобування» щодо виконання договору №1366/20 від 04.12.2020 не зазначено ціна та строк дії договору. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І; 1.2 Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, які підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання предмету закупівлі; 1.3. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до додатку 4 тендерної документації надається ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». П.1 р.3 тендерної документації документи визначає, що тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасником надана ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій не зазначено адресу банку, на першій сторінці документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), не міститься підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додатку 4 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнену ФОРМУ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.1 р.5 тендерної документації Учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів). До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Учасником надано: - експертний висновок Запорізької ТПП № ОИ-2037 від 03 січня 2024 року, в якому наводиться Згідно наданої Форми «Тендерна пропозиція» - Сертифікат ISO 9001:2015 Запорізька ТПП, сфера сертифікації : послуги сертифікації походження, експертизи, консалтингу, сприяння у розвитку бізнесу та зовнішньоекономічної діяльності. Проте в сертифікаті відсутня спеціалізація з виявлення громадської думки. - Таким чином, наданим експертним висновком Запорізької ТПП № ОИ-2037 від 03 січня 2024 року не підтверджено запропоновану ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін). Відсутня копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 р.5 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів). До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.1 р.3 тендерної документації вимагається проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника; Учасником завантажено файл 11. Додаток 3 Проєкт договору.pdf, який містить інформацію «помилка Не вдалося завантажити документ PDF.» Відсутній проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.2 р.6 тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником не надано довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 р.6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.2 р.6 тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Учасником надана відповідна довідка без зразку підпису. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 р.6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.