Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 688 345,10 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 28 441,73 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 43078651 Досьє YouControl |
Сайт: | http://otg.osvitabor.gov.ua |
Контактна особа: | Бадічко Юлія Василівна |
Телефон: | +380457751241 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Абзацом 5 частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис повноважної особи та печатку (у разі наявності). Абзацом 10 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації, встановлено, що учасники обов’язково надають у складі тендерної пропозиції реєстр наданих документів до тендерної пропозиції учасника. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Абзацом 3 частини 1.7. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мова, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку, пропозиція має містити лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст цієї вимоги. Пунктом 3 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію Витягу платника єдиного податку, а у разі якщо учасник не є платником то надає лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти; Пунктом 18 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію договору про надання послуг з передачі електричної енергії між Учасником (Постачальником) та ДП «НЕК «Укренерго» або інформацію у довільній формі про його укладання з відповідним посиланням на офіційний веб-сайт. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС" #43630935 (далі – Учасник 1) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Електрична енергія з урахуванням вартості послуги з розподілу за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-06-000624-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник 1 не надав лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст вимоги визначений в абзаці 3 частини 1.7. розділу ІІІ Тендерної документації; Учасник 1 не надав копію Витягу платника єдиного податку або лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти; Учасник 1 надав скан-копії документів тендерної пропозиції, які готувались безпосередньо учасником, які не містять обов’язково реквізиту «адресата, якому подається документ»; Учасник 1 надав реєстр наданих документів до тендерної пропозиції учасника, який не містить переліку всіх документів, що вимагались за умовами Тендерної документації; Учасник 1 не надав копію договору про надання послуг з передачі електричної енергії між Учасником (Постачальником) та ДП «НЕК «Укренерго» або інформацію у довільній формі про його укладання з відповідним посиланням на офіційний веб-сайт. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику 1 необхідно завантажити оновлені/виправлені документи та документи, які не були подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.