Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100; брикет торф’яний; брикет паливний з деревини твердих порід типу Нестро; брикет паливний з соломи зернових культур; гранули паливні з відходів рослинної сировини (гранули паливні з соломи зернових злакових культур); гранули паливні (пелети) з лушпиння соняшника гранульоване). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09111100-1 – Вугілля; Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09112200-9 – Торф; Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва для брикет паливний з деревини твердих порід типу Нестро, гранули паливні з відходів рослинної сировини (гранули паливні з поломи зернових злакових культур), брикет паливний з соломи зернових культур; гранули паливні з відходів рослинної сировини (гранули паливні з соломи зернових злакових культур); гранули паливні (пелети) з лушпиння соняшника гранульоване відсутній, тому таким кодом є узагальнений ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо. Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін. Зміни до річного плану закупівель на виконання рішень АМКУ оприлюднено за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-16-002434-c
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 786 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 67 860,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХРИСТИНІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02005473 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тая Плахотнюк |
| Телефон: | +380982631477 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 20001, Україна, Черкаська область,Уманський р-н, м. Христинівка, вул.Хмельницького Б., будинок 2 |
18 |
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 1.1. частини 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної про-позиції» тендерної документації: «1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) крите-ріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - Сканований з оригіналу або належним чином завірену копію Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходить у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міні-стерства юстиції України, Учасник може надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. з зазначенням коду доступу результатів надання адмініс-тративних послуг); 1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропо-зиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (на-каз про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повно-важень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; - для учасників фізичних осіб або фізичних осіб підприємців – документ, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».». Учасником ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" в складі тендерної пропозиції надано серед іншого файли із ім’ям «Статут Кіровоградвуглепостач Нова редакція»; «протокол надання повноважень». Разом із тим на підтвердження повноважень та згоди Товариства про надання директору Поїзду В.П. повноважень на представництво інтересів Товариства в у участі у закупівлях, дія такої згоди обмежена періодом до 31.12.2023 року (протокол (рішення) №3 від 05.01.2022 року Загальних зборів учасників ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ"). Відтак учасник не надав належного підтвердження повноважень для директора Товариства щодо згоди на представництво та укладання Договорів від імені Товариства в період до 31.12.2024 року. Замовником виявлені невідповідності при поданні документів. Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом підвантаження до електронної системи закупівель оновленого Протоколу загальних зборів учасників ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ", що засвідчує факт надання повноважень та згоди Товариства директору Поїзду В.П. повноважень на представництво інтересів То-вариства в у участі у закупівлях із дією щонайменше до 31.12.2024 року, що співпадає із строком дії Договору про закупівлю. 2. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 1.3.1. частини 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасники надають у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що відомості, інформація та документи, що подані ними у складі тендерної пропозиції є чинними, дійсними та достовірними.». У складі тендерної пропозиції учасника не надано гарантійного листа про те, що відомості, інформація та документи, що подані ними у складі тендерної пропозиції є чинними, дійсними та достовірними. Вказаний факт є невідповідністю умовам тендерної документації, що зумовлює необхідність усунення вказаних невідповідностей від учасника. Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом під-вантаження до електронної системи закупівель гарантійного листа про те, що відомості, інформація та документи, що подані ними у складі тендерної пропозиції є чинними, дійсними та достовірними. 2. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції згідно пункту 5.2.1. частини 5 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації наступного: «Аналогічні договори мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід вико-нання аналогічних договорів. Разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти приймання або накладні або товарно-транспортні на-кладні щодо поставленого товару та копії фінансово-платіжних документів, що підтвер-джують факт виконання в частині оплати товару за такими договорами. В тому числі, на-даються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зо-бов’язань (у разі їх наявності). При цьому, аналогічні договори повинні містити інформацію про предмет закупівлі, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі та істотні умови, що є ха-рактерними згідно законодавства для такого роду договорів. - позитивний відгук (-ки) від замовників згідно виконання аналогічного договору на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції;» У складі тендерної пропозиції учасника серед іншого надано файл із ім’ям «Аналогічний договір ВО», що містить Договір про закупівлю товарів за публічні кошти №133 від 11.08.2020 року між Відділом освіти, культури, молоді та спорту Христинівської районної державної адмі-ністрації та ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" на поставку твердого палива (далі - Договір). До вказаного Договору також надано платіжні доручення, що підтверджують факт виконання договору в частині оплати за поставлений товар, враховуючи виконання вимоги щодо надання копій фінансово-платіжних документів. Разом з тим, всупереч вимогам за тендерною документацією відсутні до вказаного Догово-ру: - акти приймання або накладні або товарно-транспортні накладні щодо поставленого товару, що підтверджують факт виконання в частині оплати товару за такими договора-ми; - В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань (у разі їх наявності); - позитивний відгук (-ки) від замовників згідно виконання аналогічного договору на зазначе-ний Договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції. Вказаний факт є невідповідністю умовам тендерної документації, що зумовлює необхідність усунення вказаних невідповідностей від учасника. Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом підвантаження до електронної системи закупівель оновленої інформації щодо аналогічного договору: - актів приймання або накладні або товарно-транспортні накладні щодо поставленого товару, що підтверджують факт виконання в частині оплати товару за договором про за-купівлю товарів за публічні кошти №133 від 11.08.2020 року між Відділом освіти, культури, мо-лоді та спорту Христинівської районної державної адміністрації та ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" на поставку твердого палива або аналогічну інформацію щодо виконання іншого аналогічного договору в редакції вимог, що визначені тендерною документацією; - В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань (у разі їх наявності) або аналогічну інформацію щодо виконання ін-шого аналогічного договору в редакції вимог, що визначені тендерною документацією; позитивний відгук (-ки) від замовників згідно виконання аналогічного договору на зазначе-ний Договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції або аналогічну інформацію щодо виконання іншого аналогічного договору в редакції вимог, що визначені тендерною до-кументацією. Так само у файлі із ім’ям «Договір 5 ХЦРЛ накладні відгук» міститься Договір про заку-півлю товарів №5 від 05.02.2018 року між Христинівською центральною районною лікарнею та ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" на постачання твердого палива (далі – Договір лікарня), видаткові накладні на товар та відгук споживача. Разом з тим, всупереч вимогам за тендерною документацією відсутні до вказаного Догово-ру: - копії фінансово-платіжних документів до Договору із лікарнею; - В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань (у разі їх наявності). Вказаний факт є невідповідністю умовам тендерної документації, що зумовлює необхідність усунення вказаних невідповідностей від учасника. Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом під-вантаження до електронної системи закупівель: - копії фінансово-платіжних документів до Договору із лікарнею або аналогічну інфор-мацію щодо виконання іншого аналогічного договору в редакції вимог, що визначені тендерною документацією; - В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань (у разі їх наявності) або аналогічну інформацію щодо виконання ін-шого аналогічного договору в редакції вимог, що визначені тендерною документацією. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати документи, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - оновлений Протокол загальних зборів учасників ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ", що засвідчує факт надання повноважень та згоди Товариства директору Поїзду В.П. повноважень на представництво інтересів Товариства в у участі у закупівлях із дією щонайменше до 31.12.2024 року, що співпадає із строком дії Договору про закупівлю; - гарантійний лист про те, що відомості, інформація та документи, що подані ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" у складі тендерної пропозиції є чинними, дійсними та достовірними; - акти приймання або накладні або товарно-транспортні накладні щодо поставленого товару, що підтверджують факт виконання в частині оплати товару за договором про заку-півлю товарів за публічні кошти №133 від 11.08.2020 року між Відділом освіти, культури, молоді та спорту Христинівської районної державної адміністрації та ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" на поставку твердого палива або аналогічну інформацію щодо виконання іншого аналогіч-ного договору в редакції вимог, що визначені тендерною документацією; - В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань (у разі їх наявності) або аналогічну інформацію щодо виконання іншо-го аналогічного договору в редакції вимог, що визначені тендерною документацією; - позитивний відгук (-ки) від замовників згідно виконання аналогічного договору на зазначений Договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції або аналогічну інфо-рмацію щодо виконання іншого аналогічного договору в редакції вимог, що визначені тен-дерною документацією; - копії фінансово-платіжних документів до Договору із лікарнею або аналогічну інформацію щодо виконання іншого аналогічного договору в редакції вимог, що визначені тендерною документацією; - в тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань (у разі їх наявності) або аналогічну інформацію щодо виконання іншо-го аналогічного договору в редакції вимог, що визначені тендерною документацією.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.