Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо (пелети паливні з лушпиння соняшника в гранулі) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва відсутній для вказаної номенклатурної позиції, то залишається відповідним коду ДК 021:2015, 09110000-3 – Тверде паливо
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 340 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 23 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 70 200,00 UAH |
Замовник: | КУ "ЦОЗ СКС" |
ЄДРПОУ: | 43956943 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шевчук Оксана Петрівна |
Телефон: | +380997196039 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 27110, Україна, Кіровоградська область,с Глодоси, вул. Центральна, 41с. Глодоси Новоукраїнського району Кіровоградської обл |
18 |
В тендерній пропозиції учасника ФОП Пароконний Федір Степанович, який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 1.1. частиною 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної про-позиції» тендерної документації: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються за-мовником у тендерній документації, а саме: - Довідки з усіх обслуговуючих в розумінні тендерної документації банківських установ з інформацією про наявність або відсутність відкритого поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі; відсу-тність простроченої заборгованості за кредитами, з зазначенням таких рахунків у форматі IBAN з датою видачі таких довідок не раніше місяця оголошення процедури закупівлі». Учасником ФОП Пароконний Федір Степанович серед документів надано в тому числі файли із ім’ям «10.2. довідка про відкриття рахунку»; «10.2. довідка про відкриття рахунку»; «10.3. Довідка про відсутність заборгованості». Звертаємо увагу, що із вказаної інформації від банку учасник повідомив про спеціальний рахунок «UA973052990000029320025100922 відкритий АТ КБ "ПРИВАТБАНК" 31-01-2024 для внесення грошових коштів в якості забезпечення тендерної гарантії № G0124/3704», що не є від-повідно поточним рахунком Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що пос-відчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі. Також учасником надано інформацію про відсутність «позичкової заборгованостi за кредитами та вiдсотками» в банку. Поряд з цим, умовами закупівлі вимагалось надання також довідки з банку з інформацією про наявність або відсутність відкритого поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі з зазначенням та-ких рахунків у форматі IBAN з датою видачі таких довідок не раніше місяця оголошення про-цедури закупівлі. Однак саме такого змісту довідки у складі тендерної пропозиції учасника, яка б містила конкретний відкритий поточний рахунок у форматі IBAN, що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупів-лі та з датою видачі такої довідки не раніше місяця оголошення процедури закупівлі – відсутній. Замовником виявлені невідповідності при поданні документів учасником. Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом під-вантаження до електронної системи закупівель довідки з банку у складі тендерної пропозиції учасника, яка б містила конкретний відкритий поточний рахунок у форматі IBAN, що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі та з датою видачі такої довідки не раніше міся-ця оголошення процедури закупівлі. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати доку-менти, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - довідка з банку у складі тендерної пропозиції учасника, яка б містила конкретний відкри-тий поточний рахунок у форматі IBAN, що посвідчує можливість здійснення фінансових опера-цій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі та з датою вида-чі такої довідки не раніше місяця оголошення процедури закупівлі. У випадку неподання вказаного документу у визначений строк, пропозиція ФОП Парокон-ний Федір Степанович буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.