Період оскарження умов закупівлі - по 04-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-01-2024, 00:00
Віідкриті торги з особливостями здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 189 420,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 947,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ТОВ ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ВОДОКАНАЛ |
ЄДРПОУ: | 33086713 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шатонська Мар'яна Мар'янівна |
Телефон: | +380324751581 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82200, Україна, Львівська область,місто Трускавець, вул Івана Франка буд 59 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Зміст Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Пунктом 40 ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасником не надано наступних документів: 1. Відповідно до п .6 Додаток№2 до тендерної документації Технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-95)» Паливні талони/ карти повинні бути дійсні на всій території України, мати належний ступінь захисту та містити наступні реквізити: - серію, номер бланка та інші реквізити (штрих-код, відтиск печатки чи штампу) передбачені Продавцем; - знак для товарів та послуг (торгова марка); - кількість та марка пального; - термін його дії. На підтвердження цього учасник повинен подати: - підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони). Учасником надано Ліцензійний договір №0606/23/12/2022 трок дії якого закінчився 31 грудня 2023 року (п.11.1 Договору) Додаткова угода на продовження терміну дії відсутня. 2. Відповідно до п .5 Додаток№2 до тендерної документації Технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-95)» Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Учасник не надав копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації 3. Відповідно до ДОДАТОК №1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1.1. Довідку, за встановленою формою, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів за наведеною формою. Учасником надано Довідку, яка не відповідає встановленій Замовником Формі Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору П. 41 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.