Період оскарження умов закупівлі - по 02-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 187 171,30 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 11 871,71 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Кропивницьке вище професійне училище |
ЄДРПОУ: | 02545028 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vpu9.kr.ua |
Контактна особа: | Тетяна Барановська |
Телефон: | +380522370391 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25030, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. Шатила, 4 |
2 |
ПРОТОКОЛ з невідповідностями, виявленими під час розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: Кропивницьке вище професійне училище 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02545028 3. Місцезнаходження замовника: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Шатила, 4 4. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-12-28-007136-a Електрична енергія (навчальні корпуси) на 2024 рік, код ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія 5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК» 6. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасника процедури закупівлі: 44986633. 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасника наявний лист Гарантія від 03.01.2024 № ПБ/2 щодо підстав відповідно пункту 47 Постанови КМУ № 1178. Учасник повідомляє про «відсутність фактів невиконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником…». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо вас надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 8. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасника міститься Лист Гарантія (довідка) від 04.01.2024 вих. № ПБ96/51 про наявність власного структурного підрозділу Учасника. Натомість, в наявному договорі оренди нерухомого майна № 1/23 від 24.04.2023. Пунктом 1.9 Розділу 1 ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ТА ОБ’ЄКТ ОРЕНДИ передбачено, що приміщення передається в оренду на термін з 01.05.2023 до 31.10.2024. Відповідно вимог тендерної документації, предмет закупівлі закуповується Замовником в період з 01.01.2024 по 31.12.2024. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати «Довідку про створення Учасником власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів». Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника (назва документа, дата видачі, номер). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо вас надати договір оренди нерухомого майна, в якому буде визначений термін достатній для обслуговування Замовника, або обґрунтоване пояснення щодо терміну дії договору. 9. Обґрунтування підстав оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: п. 43 Постанови № 1178 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.