Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ" (разом з додатками), що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 149 184,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 760,84 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГОНОРІВСЬКА ГІМНАЗІЯ СТУДЕНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
ЄДРПОУ: | 38228780 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Михайлівна П'ятківська |
Телефон: | +380671860658 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 24736, Україна, Вінницька область,Тульчинський р-н, село Гонорівка, вул. Добраня Андрія, будинок 10 |
3 |
Під час розгляду документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РИТЕЙЛ СЕРВІС», було встановлено не відповідність в інформації та/або документах, що подані вище зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано документальне підтвердження виконання аналогічного договору шляхом надання скан копій 2 (двох) договорів, один з яких заключений у 2023 році, а саме Договір № РС/170123/01/ЕЕ від 19.01.2023р. до якого надано відгук від Замовника (НАЦIОНАЛЬНИЙ МУЗЕЙ ЛIТЕРАТУРИ УКРАЇНИ). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.2. Відповідно до п. 3.5.1. підрозділу 5 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від учасника подання ним документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме, Учасник повинен був надати наступні документи: 1.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням виконаних аналогічних договорів (аналогічного договору) по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, які укладені в 2021-2022 роках. 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надати в складі тендерної пропозиції: - Копію договорів зазначених у Довідці згідно п.1.1. (не менше 1 (одного)); - Копію листа-відгука до договорів зазначених у Довідці згідно п.1.1. (не менше 1 (одного)). * - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3. Надати відгук від Комунального комплексного позашкільного навчального закладу «Київський міський будинок учителя» до Договору № РС/220222/01/ЕЕ від 04 жовтня 2022р., або надати оновлену довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням виконаних аналогічних договорів (аналогічного договору) по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, які укладені в 2021-2022 роках; Копію договорів зазначених у Довідці згідно п.1.1. (не менше 1 (одного)); Копію листа-відгука до договорів зазначених у Довідці згідно п.1.1. (не менше 1 (одного)). 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником не надано довідку у довільній формі, якою учасник визначив форму і порядок співпраці з представниками Замовника згідно з гарантованим стандартом якості (визначення місця і порядку здачі звітів про використану протягом місяця електроенергію, порядку отримання запитань від Замовника, форма і терміни відповіді на них, вказати посаду та ПІБ уповноваженої особи Учасника відповідальної за співпрацю із Замовником, її контактні дані (телефон та e-mail), порядок дій Замовника у випадку відсутності зв’язку з уповноваженою особою електропостачальника або відсутності відповіді на листи (запити) у встановлений договором час, тощо). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.2. Відповідно до п. 3.6.8. підрозділу 6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник повинен був надати наступну довідку: 3.6.8. Учасник повинен надати довідку довільної форми, якою учасник визначить форму і порядок співпраці з представниками Замовника згідно з гарантованим стандартом якості (визначення місця і порядку здачі звітів про використану протягом місяця електроенергію, порядку отримання запитань від Замовника, форма і терміни відповіді на них, вказати посаду та ПІБ уповноваженої особи Учасника відповідальної за співпрацю із Замовником, її контактні дані (телефон та e-mail), порядок дій Замовника у випадку відсутності зв’язку з уповноваженою особою електропостачальника або відсутності відповіді на листи (запити) у встановлений договором час, тощо). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3. Надати довідку у довільній формі, якою учасник визначив форму і порядок співпраці з представниками Замовника згідно з гарантованим стандартом якості (визначення місця і порядку здачі звітів про використану протягом місяця електроенергію, порядку отримання запитань від Замовника, форма і терміни відповіді на них, вказати посаду та ПІБ уповноваженої особи Учасника відповідальної за співпрацю із Замовником, її контактні дані (телефон та e-mail), порядок дій Замовника у випадку відсутності зв’язку з уповноваженою особою електропостачальника або відсутності відповіді на листи (запити) у встановлений договором час, тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.