Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 676 072,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 760,72 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області |
ЄДРПОУ: | 35659347 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сергій Чубенко |
Телефон: | 380574951655 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 64207, Україна, Харківська область,Балаклія, ВУЛИЦЯ ЖОВТНЕВА, будинок 81 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У даній закупівлі відсутня подальша потреба
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-02-2024, 00:01
Період оскарження:
з 05-02-2024, 15:59 по 16-02-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноваженою особою була допущена помилка, яку не можливо виправити.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-01-2024, 12:43
Період оскарження:
з 09-01-2024, 12:44 по 20-01-2024, 00:00
Документи:
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ З ПИТАНЬ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ "02" січня 2024 року 16-00 за київським часом Керуючись Законом України від 12 травня 2015 року № 389-V-III «Про правовий режим воєнного стану», Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами) та норму постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами). Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», та Положення про уповноважену особу, розглядається питання про затвердження тендерної документації на закупівлю: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо) в талонах (скретч-картах)» для потреби Замовника КП «Балаклійський Житлокомунсервіс» БМР Харківської області. Замовник має потребу на перший квартал 2024 року у закупівлі товарів: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо) в талонах (скретч-картах)» на загальну суму 676072,00 гривень. З метою задоволення потреби замовника у зазначених вище товарах (роботах/ послугах) та враховуючи норми вище вказаних законодавчих актів6 є потреба у проведенні відкритих торгів з особливостями. 18 грудня 2023 року Уповноваженою особою з питань публічних закупівель було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)». Для проведення даної процедури закупівлі була розроблена тендерна документація. А 18 грудня 2023 року Уповноваженою особою було розпочато відкриті торги з особливостями по вище вказаному предмету закупівлі. У тендерній документації та в оголошенні про проведення закупівлі було встановлено кінцевий строк подання пропозиції: 26 грудня 2023 року до 0000 годині. У відповідності до реєстру отриманих тендерних пропозицій було подано три пропозиції: №п/п Найменування учасника Код ЄДРПОУ Вартість пропозиції 1 2 3 4 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» 44355507 607 596,00 грн. з ПДВ 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОККАРД" 44574166 607 600,00 грн. з ПДВ 3 ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" 44876120 653 400,00 грн. з ПДВ За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигіднішою було визнано пропозицію учасника ТОВ «Оіл Карт Сервіс». Розглядаючи тендерну пропозицію учасника ТОВ «Оіл Карт Сервіс», на відповідність кваліфікаційним, технічним, якісним та кількісним характеристикам тендерної документації, було встановлено її не відповідність. Тому 01 січня 2024 року Уповноваженою особою било прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника. Наступною найбільш економічно вигіднішою пропозицією є тендерна пропозиція учасника ТОВ «Локкард». Розглядаючи тендерну пропозицію учасника ТОВ «Локкард», на відповідність кваліфікаційним, технічним, якісним та кількісним характеристикам тендерної документації, було встановлено її не відповідність. Наступною найбільш економічно вигіднішою пропозицією є тендерна пропозиція учасника ТОВ «Синергія Систем». Розглядаючи тендерну пропозицію учасника ТОВ «Синергія Систем», на відповідність кваліфікаційним, технічним, якісним та кількісним характеристикам тендерної документації, було встановлено, наступне: 1). Умовами тендерної документації, а саме ч.3 Розділу «Додатково учасник має надати:» Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: 1. «Довідка, яка містить відомості про підприємство: • реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника; • керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; • форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); • основні види діяльності.» Ознайомившись з наданими документами (файл з назвою «1. ВСІ ДОВІДКИ 2.0.pdf») було встановлено, що дана довідка не містить наступну інформацію: - фактична адреса; - телефон, факс, телефон для контактів; - скорочена назва учасника. Відповідно до пункту 1.5 ч.1 Розділу 5 тендерної документації та ч.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». А ч.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Також пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Підводячи підсумок Уповноважена особа повинна надати час на виправлення помилок виявлених під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «Синергія Систем». ВИРІШИВ: 1). Надати учаснику ТОВ «Синергія Систем» час на усунення невідповідностей у відкритих торгах з особливостями на закупівлю товарів: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо) в талонах (скретч-картах)» на загальну суму 676072,00 гривень. 2). Учасник ТОВ «Синергія Систем» повинен усунути не відповідності, які стосуються ч.3 Розділу «Додатково учасник має надати:» Додатку 1 Тендерної документації, а саме: «Довідка, яка містить відомості про підприємство: • реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника; • керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; • форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); • основні види діяльності.» Під усунення невідповідностей учасник ТОВ «Синергія Систем» повинен надати наступне: - довідку, яка містить відомості про підприємство: • реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника (додати інформацію про фактичну адресу, телефон, факс, телефон для контактів та скорочену назву учасника); • керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; • форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); • основні види діяльності. Наголошую, що учасник повинен надати довідку в якій обов’язково повинно бути вказано вище перелічені пункти . 3). Оприлюднити інформацію у відповідності до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа Чубенко С.С.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.