Період оскарження умов закупівлі - по 19-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 320 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 205,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 02774119 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ігнатенко Тетяна Іванівна |
Телефон: | +380631419049 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 12430, Україна, Житомирська область,Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6 |
4 |
Відповідно до тендерної документації затвердженої від 09.12.2023 №282, відповідно до розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: • Проекта договору про закупівлю відповідно до Додатку 3 • Листа – згоди на обробку персональних даних (відповідно до Додатку 5) • інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. А саме, ПП "ОККО-СЕРВІС" повинно завантажити: 1) Оновлений Проект договору про закупівлю відповідно до Додатку 3 2) Листа – згоди на обробку персональних даних (відповідно до Додатку 5) 3) Оновлену інформацією, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації з врахуванням змін;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.