Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 379 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 897,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Херсонська міська військова адміністрація Херсонського району Херсонської області |
| ЄДРПОУ: | 44732846 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пожар Ірина Борисівна |
| Телефон: | +380950962754 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, пр. Ушакова, будинок, 37 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: 1). В додатку 6 до тендерної документації, який містить проєкт договору, учасник не заповнив інформацію щодо ціни договору; не заповнив Додаток 1 «Специфікація» до проєкту договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - в пункті 1 Розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (сторінка 5), замовником зазначено, що учасники повинні подати тендерну пропозицію шляхом завантаження серед іншого і «проєкту Договору, заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника, згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації». Також, в пункті 10 додатку 1 до тендерної документації викладено вимогу надати: «заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника торгів проект договору та додатки до нього.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Наведена вище невідповідність в інформації та/або документах не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та її виправлення на призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки тощо. Отже, згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі повинен виправити зазначену вище невідповідність в інформації шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого додатку 6 (Проєкт договору).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.