Період оскарження умов закупівлі - по 13-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-12-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ДП БЕНЗИН 24", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 580 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 25 809,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 77 400,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ ТРАНСПОРТ" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44332330 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Грищенко |
Телефон: | +380682803726 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 28000, Україна, Кіровоградська область,місто Олександрія, пр.Соборний, будинок 59 |
5 |
Під час розгляду документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙД», було встановлено не відповідність в інформації та/або документах, що подані вище зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником не надано документи які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а саме: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту); для осіб, що уповноважені від імені учасника на підпис документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції згідно п. 1.5. цієї тендерної документації), та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.2. Відповідно до пункту 1.6 підрозділу 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від учасника подання ним документів які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а саме: «… 1.6. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції згідно п. 1.5. цієї тендерної документації) підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції наступних документів: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту); для осіб, що уповноважені від імені учасника на підпис документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції згідно п. 1.5. цієї тендерної документації), та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; …». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3. Для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту); для осіб, що уповноважені від імені учасника на підпис документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції згідно п. 1.5. цієї тендерної документації), та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі тендерної пропозиції учасником не надано документальне підтвердження виконання аналогічного договору. Згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель «Прозорро», учасник зокрема має досвід виконання аналогічного договору з постачання палива (бензин та/або дизельне паливо), що укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) (п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.): Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, предмет закупівлі – «ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо)», (Відкриті торги з особливостями, № UA-2023-04-14-002633-a), інформація про фактичне (часткове) виконання договору підтверджується на основі відкритих даних про використання публічних коштів «ЄДИНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ», що є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно з Законом України «Про відкритість використання публічних коштів», та в частині оплати поставлених товарів згідно договору, а також в електронній системі закупівель за даною процедурою сформовано звіт про виконання договору про закупівлю, що також підтверджує виконання даного договору контрагентом якого є Замовник в розумінні Закону. Крім того, Учасник має більше 10 (десяти) укладених та виконаних договорів із Замовником у розумінні Закону. Отже, фактично маючи досвід виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, що є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.) (в достатній кількості, що визначена згідно умов тендерної документації), учасник всупереч вимогам п. 5.2. підрозділу 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не надав визначене тендерною документацією документальне підтвердження виконання аналогічного договору з таким замовником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.2. Замовник вимагає від учасника подання ним документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: «5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку відповідно до цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Замовник вимагає від учасника подання ним документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність досвіду повного виконання не менше ніж одного договору щодо постачання бензину та/або дизельного палива, а також такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель. Відсутність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного з іншим суб’єктом (у будь-якому разі з наданням у складі тендерної пропозиції в повному об’ємі визначеного цією тендерною документацією документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, та дотримання вимог до такого документального підтвердження згідно цієї тендерної документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товарів та у повному обсязі згідно договору (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце)), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товарів згідно такого аналогічного договору та в повному обсязі таких товарів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо); - позитивний відгук від замовника (покупця) про виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника згідно аналогічного договору, за підписом уповноваженої посадової (службової) особи такого замовника, а так само містити дату складення відгуку, інформацію щодо дати укладення договору та його номеру (якщо договору присвоєно номер), та інформацію про виконання учасником умов договору. Відгук вважатиметься позитивним, якщо його зміст не міститиме інформації про порушення учасником будь-яких своїх зобов’язань згідно аналогічного договору.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.3. Копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товарів та у повному обсязі згідно договору (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце), предметом якого має бути постачання учасником бензину та/або дизельного палива, разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товарів згідно такого аналогічного договору та в повному обсязі таких товарів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо), а також, позитивний відгук від замовника (покупця) про виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника згідно аналогічного договору, за підписом уповноваженої посадової (службової) особи такого замовника, а так само містити дату складення відгуку, інформацію щодо дати укладення договору та його номеру (якщо договору присвоєно номер), та інформацію про виконання учасником умов договору. Відгук вважатиметься позитивним, якщо його зміст не міститиме інформації про порушення учасником будь-яких своїх зобов’язань згідно аналогічного договору.
Під час розгляду документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", було встановлено не відповідність в інформації та/або документах, що подані вище зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати забезпечення тендерної пропозиції та супровідні документи. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підрозділу 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Умови надання забезпечення пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 77400,00 грн. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена Учасником на відповідний строк. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цим розділом, із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. ...» 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати банківську гарантію по тексту якої має бути зазначене неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель, а також зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. 2.1 Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати лист щодо зобов'язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а так само проект документу договірного характеру (заповненого учасником, в тому числі з реквізитами сторін), яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підрозділу 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації зазначено: «…. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов'язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а так само проект документу договірного характеру (заповненого учасником, в тому числі з реквізитами сторін), яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. ….». 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати відповідний лист та проект документу договірного характеру (заповненого учасником, в тому числі з реквізитами сторін), яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати гарантійний лист стосовно резерву добової потреби палива на АЗС в кількості 1000 літрів на добу. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: по тексту Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: «. * - Контрагент по договору, який буде укладено за результатами даної закупівлі повинен створювати резерв добової потреби палива на АЗС в кількості 1000 літрів на добу. (Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист). ….». 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати відповідний гарантійний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.