Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 563 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 820,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Вище професійне училище №14 м. Коломиї |
ЄДРПОУ: | 05536573 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталя Дідицька |
Телефон: | +380343346835 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, вул. Гетьмана І. Мазепи, 224а |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - згідно наданої тендерної пропозиції вих. № 1621679/4 дата 11.12.2023 у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації, вказаний тариф на послуги з передачі електричної енергії за 1 кВт.*год. (грн. з ПДВ) не відповідає встановленому постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) від 09.12.2023 № 2322, тариф на послуги з розподілу електричної енергії 1 кВт.*год. (грн. з ПДВ) не відповідає встановленому постановою НКРЕКП від 09.12.2023 № 2338, чим порушено вимоги підпункту 3.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не надана скан-копія оригіналу або копія, завірена Учасником, діючого договору про надання послуг з розподілу електричної енергії, укладеного учасником процедури закупівлі з ОСР на території діяльності якого знаходиться Замовник, чим порушено вимоги підпункту 3.9. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію системи екологічного управління щодо підтвердження відповідності системи вимогам ISO 14001:2015, оскільки наданий сертифікат відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий 03 вересня 2021 року, тобто більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, чим порушено вимоги підпункту 3.11. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чим порушено вимоги підпункту 3.12. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію системи управління охороною здоров’я та безпекою праці щодо підтвердження відповідності системи вимогам ISO 45001:2018, оскільки наданий сертифікат відповідності вимогам ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці» виданий 06 вересня 2021 року, тобто більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, чим порушено вимоги підпункту 3.13. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію системи управління інформаційною безпекою щодо підтвердження відповідності системи вимогам ISO 27001:2013, оскільки наданий сертифікат відповідності вимогам ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» виданий 29 липня 2022 року, тобто більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, чим порушено вимоги підпункту 3.15. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію системи управління щодо протидії корупції щодо підтвердження відповідності системи вимогам ISO 37001:2016, оскільки наданий сертифікат відповідності вимогам ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги» виданий 28 липня 2022 року, тобто більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, чим порушено вимоги підпункту 3.15. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не надана інформаційна довідка, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання, чим порушено вимоги підпункту 1. пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати тендерну пропозицію у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації, з урахуванням діючих на момент постачання електричної енергії тарифів на послуги з передачі електричної енергії за 1 кВт.*год. (грн. з ПДВ) та на послуги з розподілу електричної енергії 1 кВт.*год. (грн. з ПДВ), затверджених постановою НКРЕКП від 09.12.2023 № 2322 та від 09.12.2023 № 2338 відповідно. - надати скан-копію оригіналу або копію, завірену Учасником, діючого договору про надання послуг з розподілу електричної енергії, укладеного учасником процедури закупівлі з ОСР на території діяльності якого знаходиться Замовник (у разі, якщо в договорі міститься посилання на додатки до договору, то копії цих додатків учасником можуть не надаватись). - надати звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію системи екологічного управління щодо підтвердження відповідності системи вимогам ISO 14001:2015 до наданого сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» від 03 вересня 2021 року. - надати оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі. - надати звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію системи управління охороною здоров’я та безпекою праці щодо підтвердження відповідності системи вимогам ISO 45001:2018 до наданого сертифікату відповідності вимогам ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці» від 06 вересня 2021 року. - надати звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію системи управління інформаційною безпекою щодо підтвердження відповідності системи вимогам ISO 27001:2013 до наданого сертифікату відповідності вимогам ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» від 29 липня 2022 року. - надати звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію системи управління щодо протидії корупції щодо підтвердження відповідності системи вимогам ISO 37001:2016 до наданого сертифікату відповідності вимогам ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги» від 28 липня 2022 року. - надати інформаційну довідку, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.